וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל נהרג בפגע וברח בצומת אודים: "היית אבא מדהים"

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 20:23

רוכב האופנוע נהרג הבוקר בתאונה קשה, שבה נהרג גם הולך הרגל מאור משה. אשתו ספדה לו בפוסט בפייסבוק: "הלכת ממני ואני שבורה, לא יודעת איך אמשיך לחיית בלעדייך"

התאונה בצומת אודים: תיעוג מצלמת רכב רגע לפני התאונה ובו נראה הנהג נוסע בצורה מסוכנת בכביש במהלך מה שנראה כמו תחרות עם נהג אופנוע/מערכת וואלה!

רוכב האופנוע שנהרג הבוקר (שישי) בתאונת הפגע וברח בכביש החוף הוא תושב הרצליה אייל יהודה (46), אב לחמישה ילדים. אשתו לבנת כתבה בפוסט שהעלתה: "אייל אהבה שלי, הלכת ממני ואני שבורה. לא יודעת איך אמשיך לחיית בלעדייך. אוהבת אותך מעמקי נשמתי, תשמור עלינו".

גרושתו ואם לשניים מילדיו, מיטל בן תורה, ספדה לו בפוסט בפייסבוק: "לא מאמינה שאני כותבת את זה, בצער כבד ולב שבור מעדכנת שאבא של הילדים שלי אייל יהודה נרצח בתאונת פגע וברח בכביש 2. היית אבא מדהים לילדים שלך. איך אפשר להכיל אובדן כזה בגיל כל כך צעיר? הלב כואב יהי זכרך ברוך".

אייל יהודה, רוכב האופנוע שנהרג בתאונת הפגע וברח בכביש החוף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אייל יהודה, רוכב האופנוע שנהרג בתאונת הפגע וברח בכביש החוף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתאונה נהרג גם מאור משה, בן 35 מנתניה. "הוא היה מכניס אורחים - רחב לב ועוזר להמון אנשים", סיפר חברו הטוב של משה, חסדי. "הוא רצה מאוד להתחתן".

ולרי, בת דודה של משה סיפרה לוואלה! כי הוא היה נשמה ענקית. "הוא היה בעל נתינה, לב זהב, אהב לתת לכולם וגם לאנשים שהוא לא מכיר", אמרה. "הוא היה אוהב כל אדם ואדם. אנחנו עכשיו כאובים, המומים ולא יודעים מה לעשות. אנחנו כולם מרוסקים - הוא היה כמו אח שלי הקטן ממש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאור משה, ההרוג בתאונת הדרכים בצומת אודים. 6 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
מאור משה, ההרוג בתאונת הדרכים בצומת אודים. 6 באוקטובר 2023/באדיבות המשפחה

בתיעוד שהופץ ברשתות, רגעים לפני ההתנגשות, נראה נהג רכב פרטי מזגזג בין נתיבים וסוטה מהם בחדות כשהוא רודף אחרי רוכב אופנוע. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה ופתחה בחקירה. הנהג הפוגע, נזכיר, גנב משאית לאחר שהנהג שעצר במקום - וברח מהזירה. הוא נעצר בנתניה ובסריקות אותרה גם המשאית הנטושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully