וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בכביש החוף: נהג דרס למוות הולך רגל ורוכב אופנוע - ונמלט במשאית שגנב

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 13:30

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותם של הגברים בשנות ה-30 לחייהם בזירה הסמוכה למושב אודים. הנהג הפוגע נעצר בנתניה ונלקח לחקירה. המשאית הנטושה אותרה אף היא ובוחני תאונות דרכים של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה. במקביל רוכב אופנוע החליק ונהרג בשומרון

בווידאו: נהג התנגש עם רכבו בבר "מרלן" בגבעתיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הולך רגל ורוכב אופנוע כבני 30 נהרגו הבוקר (שישי) בתאונת דרכים בכביש 2 סמוך למושב אודים. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם בזירה לאחר שנמצאו ללא סימני חיים. במשטרה מסרו כי נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום במשאית. הוא נעצר בנתניה ובסריקות אותרה גם המשאית הנטושה. בוחני התנועה של משטרת ישראל אוספים ממצאים ועדויות, לבחינת נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל שבע שהגיע לזירה סיפר כי ראה תאונה קשה מאוד. "הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה", שחזר. "האופנוע היה מפורק היה על המדרכה בסמוך. שני הפצועים, גברים כבני 30, שכבו על העלייה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

התאונה בכביש החוף. 6 באוקטובר 2023. מד"א
זירת התאונה בכביש החוף/מד"א

לאחר מכן, רוכב אופנוע בן 32 החליק בכביש 50 ממחלף גבעת שאול לכיוון מחלף גולדה מאיר. חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא במצב קשה וסובל מפגיעה רב מערכתית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאונת דרכים באזור התעשייה מעלה אפרים. 6 באוקטובר 2023. מד"א
תאונת דרכים באזור התעשייה מעלה אפרים/מד"א

בהמשך דווח על רוכב אופנוע נוסף שהחליק בכביש 505 סמוך לאזור התעשייה מעלה אפרים שבשומרון. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה לאחר שנמצא ללא דופק וללא נשימה.

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל בשירי סיפר: "האופנוע היה במרכז הכביש והפצוע שכב במרחק של מספר מטרים בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully