וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיח בבגדי שליח וולט, יורה - ועוזב: תיעוד רצח האזרח הזר בת"א

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 1:22

סרטון מצלמת אבטחה שפורסם מתעד את רגעי הרצח של תושב סודן בן 33 בשבוע שעבר, במהלכם נראה החשוד מגיע לזירה רכוב על גבי אופניים חשמליים וכשעל ראשו קסדה שמקשה על זיהויו. הוא שולף אקדח בנוכחות עוברי אורח, יורה - ועוזב את המקום. החשוד נעצר לאחר שהתיעוד פורסם

אזרח זר נורה למוות בתל אביב, 30 בספטמבר 2023/לפי סעיף 27 א'

סרטון מצלמת אבטחה שפורסם הערב (שלישי) מתעד את רגעי הרצח של אזרח זר, תושב סודן בן 33 בשבוע שעבר סמוך לקיוסק בשדרות הר ציון בתל אביב. במהלכם, נראה החשוד כשהוא מגיע לזירה רכוב על גבי אופניים חשמליים ובבגדי שליח וולט, כשעל ראשו קסדה שמקשה על זיהויו.

בהמשך התיעוד, נראה החשוד שולף אקדח, זאת בנוכחות כמה עוברי אורח שבמקום, יורה בקורבן ועוזב את הזירה. כמה שעות אחרי פרסום התיעוד הודיעה המשטרה כי היא עצרה את החשוד, נתין זר תושב ת"א בן 37, והוא יובא בהמשך היום לדיון בביהמ"ש בבקשה להאריך את מעצרו בחשד לרצח.

המקרה התרחש ביום שבת האחרון, ככל הנראה על רקע של סכסוך בין עבריינים בנוגע לסמים. צוותי מד"א שהגיעו לזירה פינו את הקורבן לבית החולים איכילוב בעיר תוך ביצוע פעולות החייאה וכשמצבו אנוש, שם נקבע מותו.

אזרח זר נורה למוות בתל אביב, 30 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אזרח זר נורה למוות בתל אביב, 30 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פרמדיק מד"א אמיתי שטרן שהגיע לזירה סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי הפינוי לבית החולים. בחדר הטראומה הרופאים המשיכו את מאמצי ההחייאה, בסופן נאלצו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully