וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעל באמון שניתן בו": רופא נאשם בייבוא סם אונס לישראל

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 11:31

רופא מיון מואשם שייבא ארצה סם מסוג GBL ("ג'י"). בביתו נתפסו סמים נוספים מסוג קטמין, MDMA, מפדרון ("ממסי"), קנבוס ופסילוצין, שלא לצריכה עצמית • הפרקליטות: "מתוקף תפקידו, הוא מכיר היטב את הסיכונים הקיימים בשימוש בסמים"

סמים שנתפסו בכבודתו של תייר שנכנס לארץ/דוברות משטרת ישראל

רופא מיון בן 35 בבית חולים במרכז הארץ הואשם היום (שלישי) בייבוא סם מסוכן מסוג GBL ("ג'י") בכמות של כ-160 גרם לישראל. בנוסף, בביתו נמצאו סמים נוספים בכמויות שונות, שלא לצריכה עצמית.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ניצן פרידמן עולה כי בתחילת חודש אוגוסט התקבלה בארץ החבילה, לאחר שנשלחה מארצות הברית, ונתפסה במכס. כמו כן, במועד מעצרו החזיק הרופא במקומות שונים בביתו, שלא לצריכה עצמית וללא היתר כדין, סמים נוספים מסוג זה וכן בנוסף מסוג קטמין, MDMA, מפדרון ("ממסי"), קנבוס ופסילוצין.

מה הם אומרים?

  • עו"ד פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב ביקשה מבית המשפט להאריך את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשם: "המשיב הינו רופא חדר מיון וקופת חולים, מתוקף תפקידו אמון על בריאות הציבור ומכיר היטב את הסיכונים הקיימים בשימוש בסמים. חרף זאת, המשיב ייבא והחזיק סמים מסוגים שונים בכמויות מסחריות, בין היתר סמים קשים הנחשבים ל'סמי אונס'. המשיב מעל באופן בוטה באמון אשר ניתן בו מתוקף תפקידו, ומכאן קמה חזקת מסוכנות בעניינו".
המשטרה עצרה חשוד תושב ת"א בן 35 אשר ייבא מחו"ל בקבוקונים עם חומר חשוד כסם מסוג סם אונס.. דוברות משטרת ישראל
הסמים שנתפסו בביתו של הרופא/דוברות משטרת ישראל

מה הרקע?

  • הרופא נעצר לפני כשבועיים, לאחר פשיטה שנעשתה על ביתו. בדיון הארכת מעצרו אמר נציג המשטרה רנ"ג משה פויסטרו: "מדובר ברופא שלמרבה הצער מייבא סמים ומשתמש בהם". לטענתו גם שלא לצריכה עצמית. "החקירה החלה כשסמים שהיו מיועדים לחשוד הגיעו מחו"ל ומבדיקה ראשונית שנעשתה על ידי מכס התגלה שמדובר בסם אונס".
  • סנגורו עו"ד אבירן אסבן, ציין שגרסתו של החשוד היא כי מדובר בג'ל שהוא חומר חוקי שנמכר באינטרנט להסרת ריסים, ואף הציג לבית המשפט מסמכים שמוכיחים זאת. בהמשך לכך, ציין עורך הדין כי הלקוח שלו אוהב להתלבש בבגדי נשים ומשתמש בחומר זה להסרת איפור.
  • עוד טען עורך הדין כי החשוד נתפס באמצעות שימוש במערכת בינה מלאכותית בנמל התעופה בן גוריון שמאתרת חשודים על בסיס נטייתם המינית: "החשוד הזה אותר רק בגלל הנטייה המינית שלו", אמר עו"ד אסבן. "הדבר הכי חמור שהמשטרה משתמשת במערכת הזו 14 שנים, זה התיק הראשון שלמעשה חושף את הבינה המלאכותית שמשמת בנתב"ג. כל החיפוש פה לא חוקי".
  • "החשוד הוא רופא, עושה הדרכות לסטודנטים, אדם רציני שלא מתעסק בדברים כאלה", טען עורך הדין בדיון בבית המשפט, "החטא שלו שהוא אוהב להתלבש בבגדי נשים והנטייה המינית שלו - לקוסמטיקאיות לא באים לחפש בלקים וזו הסוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully