וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה מאשימה: ישראל תקפה מטרות צבאיות במזרח המדינה, 2 חיילים נפצעו

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 1:29

על פי דיווח ברשת הטלוויזיה הממלכתית במדינה, התקיפה בוצעה מהאוויר באזור דיר א-זור. מלבד פציעת החיילים, נזק נגרם במקום. לפני יומיים דווח כי חיל האוויר תקף שיירת נשק איראנית בפרברי דמשק, שככל הנראה העבירה נשק לעבר הגבול עם לבנון

תיעוד: תקיפה אווירית באזור דמשק/טלגרם

סוריה האשימה הלילה (שלישי) את ישראל בתקיפה אווירית בדיר א-זור שבמזרח המדינה - כך לפי דיווחים ברשת הטלוויזיה הממלכתית. על פי הדיווח, שני חיילים נפצעו בתקיפה, שכוונה נגד מטרות צבאיות. נזק נגרם באזור.

הדיווח על התקיפה מגיע יומיים בלבד לאחר דיווח נוסף לפיו חיל האוויר תקף שיירת נשק איראנית בפרברי דמשק. על פי הדיווח של רשת המזוהה עם האופוזיציה בסוריה, ההערכה היא כי השיירה עשתה את דרכה מערבה, אל הגבול עם לבנון. בתיעודים שפורסמו נשמעו פיצוצים באזור, בעוד שהתקשורת הסורית הרשמית לא התייחסה לדיווחים על התקיפה.

ישראל תקפה בסוריה משגרי רקטות, 9 באפריל 2023. טוויטר, אתר רשמי
תקיפה בסוריה, ארכיון/אתר רשמי, טוויטר

צה"ל לא הגיב אף הוא על הדיווחים, בדומה לקו שהוא נוקט מאז תחילת המלחמה בסוריה שבמהלכה יוחסו לו מאות תקיפות נגד מטרות של איראן וחיזבאללה במדינה.

בתקרית אחרת בחודש שעבר, טנקים של צה"ל תקפו שני מבנים זמניים שהקים צבא סוריה בגולן הסורי, בטענה שהם חרגו מקו הסכם הפרדת הכוחות שנחתם בין המדינות ב-1974, לאחר מלחמת יום הכיפורים.

כמה שעות קודם לכן, נהרגו שני אנשים שרכבו על אופנוע לא הרחק מאותו אזור. כלי תקשורת סוריים דיווחו כי הם חוסלו בתקיפה של חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully