וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת ההרים שנתקעה בסופרלנד והחנות הראשונה של הארי פוטר בישראל: וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 15:27

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו!/מערכת וואלה

מנהל בית ספר יוקרתי בתל אביב חשוד בקיום יחסים אינטימיים עם נערים - כך פורסם אתמול (ראשון) בחדשות 12. לפי החשד, המנהל קיים יחסים במשך חודשים עם נער בן 17 שביקש ממנו סיוע בפרויקט לימודי. מערכת היחסים שנמשכה מספר חודשים, נגמרה בעקבות החשש של המנהל כי הקשר האסור ביניהם עומד להיחשף. במקרה נוסף, אותו מנהל התכתב באפליקציית ההיכרויות של הקהילה הגאה "גריינדר" עם נער נוסף, בן 16, ששנה לפני כן עוד היה תלמיד שלו בבית הספר שניהל. במשרד החינוך מסרו: "מדובר בחשדות פליליים חמורים, לכאורה, שאינם מוכרים למשרד ויועברו לבדיקת המשטרה על פי הנהלים".

מעשה קונדס גרם לבהלה בסופרלנד: רכבת ההרים נעצרה - הנוסעים נתקעו הפוכים. עשרות מבלים נתקעו אתמול על רכבת ההרים "קומבה" בסופרלנד. אחרי בדיקה, התברר כי הרכבת נעצרה למשך כדקה בעקבות מעשה קונדס של אדם שהיה במקום ולחץ על לחצן המצוקה. לאחר מכן הרכבת המשיכה לעבוד כרגיל. בתיעוד שהופץ, נשמעים ילדים שנמצאים על רכבת ההרים כשהם צורחים מפחד.

החנות הראשונה של הארי פוטר נפתחת אתמול בישראל וההתרגשות מטורפת. החנות החווייתית מספקת הזדמנות קסומה למעריצי סדרת הספרים והסרטים להיכנס אל העולם המרתק מאחורי האגדה שהפכה לאחד האייקונים התרבותיים החשובים של דורנו. החנות מתפרסת על שטח של 280 מ"ר ומציעה מגוון רחב של מוצרים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר בהם: צעצועים, פריטי אספנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית.

מנורה אאוט, ספירה אין. אחרי 7 שנות עבודה ובעלות של כמעט 3 מיליארד דולרים, נחנך היכל ה"ספרה" בלאס וגאס בהופעה מטורפת של להקת U2. הספרה הוא אולם הופעות שבנוי בצורת כדור בדולח ענק, 360 מעלות, בגובה של יותר מ-110 מטרים ורוחב של כ-160 מטרים. בתוך האולם, יש למעלה ממיליון צגי לד שמאפשרים הקרנת וידאו ואפקטים ברזולוציה הגבוהה ביותר בעולם, וגם מערכת סאונד שהוטמנה ברצפה כדי שיהיה אפשר לחוש את המוסיקה. להקת U2 כבר שיריינה את האולם לעוד 25 הופעות נוספות ובהמשך יתקיימו במקום טקסים, אירועי ספורט ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully