וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל זו לא דיקטטורה": עשרות מפגינים נגד הזוג נתניהו בנווה אטי"ב

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 19:46

המוחים התאספו במושב שלמרגלות הר החרמון כדי למחות נגד רה"מ ורעייתו שמתכננים לנפוש במלון "פנדה" במקום, במשך חול המועד. מוקדם יותר, הלינו פעילים כי שלטים שהוצבו במקום נתלשו ונקרעו. "הזוג המנותק נופש כבר חצי שנה בארץ ובעולם, נפגין בכל מקום", אמר אחד המפגינים

בוידאו: עשרות מפגינים נגד הזוג נתניהו בנווה אטיב/אלי אשכנזי

עשרות מפגינים התכנסו הערב (שני) במושב נווה אטי"ב כדי למחות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה שהגיעו אמש למלון במושב שבמורדות הר החרמון. לדבריהם של פעילי מחאה נגד המהפכה המשפטית, שלטים שהציבו במקום לקראת בואם של הזוג נקרעו. על השלטים שנתלשו נכתב בין היתר "להיות חופשי בארצינו".

נתניהו ורעייתו מתכננים לנפוש במקום כשישה ימים במהלך חול המועד סוכות ומוחים החלו להתכונן לשבוע של הפגנות במקום. לאחר שנודע דבר חופשתם המתוכננת של הזוג, היישוב נווה אטי"ב פרסם מכתב בו דרש מלשכת ראש הממשלה לבטל את החופשה במלון "פנדה". בפעם הקודמת שבה התארח נתניהו במושב הדבר גרם לשיבוש משמעותי בשגרת חיי התושבים ותושבי האזור.

עשרות מפגינים נגד הזוג נתניהו בנווה אטי"ב. אלי אשכנזי
עשרות מפגינים נגד הזוג נתניהו בנווה אטי"ב/אלי אשכנזי

"ישראל זו לא דיקטטורה", צועקים המגפינים במקום. אחד המוחים הוסיף: "הזוג המנותק נופש כבר חצי שנה בארץ ובעולם. נפגין בכל מקום שאליו יגיעו".

מפגין נוסף אמר לוואלה!: "אחרי שהגיע כמו גנב בלילה תוך נסיונות הטעיה, באנו לכאן לומר לו שכמו בניו-יורק ובתל אביב, גם כאן הוא לא רצוי. אי אפשר ביד אחד לקצץ מעל 2 מיליארד ש"ח מתקציבי הצפון, אם זה תקציב מיגון ואם זה ביטול החלטה להקים אוניברסיטה בתל חי, או מיון קדמי - אחרי שחילק מיליארדים לחרדים ולתושבי יהודה ושומרון, שילך לנפוש שם".

עוד בוואלה!

מושב נווה אטי"ב בו מתארח הזוג נתניהו עתר לבג"ץ: "אנחנו נצורים"

לכתבה המלאה
השחתת שלטי מחאה נגד המהפכה המשפטית עם הגעתו של רה"מ נתניהו לנופש , נווה אטי"ב, 2 באוקטובר 2023. ללא, מערכת וואלה!
השלטים שנקרעו/מערכת וואלה!, ללא
השחתת שלטי מחאה נגד המהפכה המשפטית עם הגעתו של רה"מ נתניהו לנופש , נווה אטי"ב, 2 באוקטובר 2023. ללא, מערכת וואלה!
השלטים שנקרעו/מערכת וואלה!, ללא

בחופשתם הקודמת של ראש הממשלה ורעייתו מסרו תושבי היישוב כי הם לא היו מסוגלים לראות את בני משפחתם בעקבות החסימות. בנוסף טענו כי הם היו מנועים מלקנות תרופות, ואף חלקם לא היו מסוגלים לצאת לעבודה.

היישוב כתב במכתב המתנגד לחופשה הנוכחית כי "במהלך שבוע הבא תתקיים פגישה של כל גורמי הביטחון הנוגעים בדבר, וננסה שוב (לאחר שבפעם הקודמת גורמי הביטחון לא עמדו בסיכומים) להגיע איתם להבנות והסכמות על מנת לאזן בין הצרכים של שני הצדדים, בתקווה שנלמדו לקחים ולאחר שבג"ץ פסק את דברו בפעם הקודמת".

עוד הוסיפו תושבי היישוב והבהירו כי כל תרחיש שבו יגיעו נתניהו ומשפחתו לנפוש במושב יפר את אורח החיים במקום. "סגירת שערים והגבלת תנועה תגרום נזק עצום לחופש התנועה ולתיירות. פתיחת שערים תגרום לכניסת מאות מפגינים אל תוך היישוב במהלך החג והפרעה לשגרת החיים", מסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully