וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך המיסה: גג כנסייה קרס במקסיקו, לפחות 9 נהרגו

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 10:00

כ-50 איש נוספים נפצעו ופונו לבית חולים אחרי התמוטט גג המבנה בסיודאד מדרו, ועוד כ-20 אחרים עדיין לכודים. "הכנסייה הייתה עמוסה בכמאה איש - ואז הגג נחת עליהם"

תיעוד: קריסת גג של כנסייה במקסיקו/טוויטר

תשעה בני אדם נהרגו הלילה (שני) וכ-20 נוספים נלכדו לאחר שגג של כנסייה התמוטט בעיר סיודאד מדרו במקסיקו. לפי דיווחים מקומיים, 49 בני אדם פונו לבית חולים, והמשטרה בטמאוליפס, מדינת המחוז שבה שוכנת סיודאד מדרו, אמרה כי כמאה איש נכחו במקום.

על פי הדיווחים, הגג קרס בעת טקס הטבלה וכמה ילדים נמצאים בין הלכודים. בתיעודים מהמקום נראו אנשים מתגודדים סביב ההריסות, מחפשים נואשות אחר לכודים. הרשויות ביקשו מהנוכחים במקום לשמור על שתיקה כדי שיוכלו לשמוע קולות מההריסות.

"הכנסייה הייתה עמוסה בכמאה אנשים, ואנשים עמדו בתור כדי לקחת את לחם הקודש - שיאה של המיסה הקתולית - ואז הגג נחת עליהם; לבנים, בטון, ומבני תמיכה מפלדה נפלו על האנשים", סיפר העיתונאי המקומי פרנק קונטררס לרשת BBC.

הריסות בסיודאד מדרו לאחר שגג של כנסייה קרס, מקסיקו. 2 באוקטובר 2023. רויטרס
הריסות הכנסייה בסיודאד מדרו, היום/רויטרס

הוא הוסיף כי לדברי גורמים בצלב האדום, הגג קרס על ספסלי ישיבה בכנסייה, כך שייתכן שהלכודים שם יוכלו לשרוד בכיסי אוויר. אל המקום הגיעו תושבים עם אתים וכלי עבודה אחרים שבאמצעותם הם ניסו לפנות את ההריסות, וברשתות החברתיות פורסמו קריאות להעביר ציוד רפואי והצלה כדי לסייע בחיפוש אחר ניצולים.

עוד בוואלה!

בזמן חגיגות ימי הולדת: לפחות 13 הרוגים בשריפה במועדון בספרד

לכתבה המלאה
הריסות בסיודאד מדרו לאחר שגג של כנסייה קרס, מקסיקו. 2 באוקטובר 2023. רויטרס
כוחות הצלה מחפשים אחר ניצולים בהריסות/רויטרס
הריסות בסיודאד מדרו לאחר שגג של כנסייה קרס, מקסיקו. 2 באוקטובר 2023. רויטרס
הגג קרס על הספסלים בכנסייה/רויטרס

הבישוף המחוזי, חוסה ארמנדו אלווארז קאנו, שלח הודעה לקהילה ברשתות החברתיות ואמר כי יש מאמצים "למצוא את הלכודים מתחת להריסות". לדבריו, הוא אמר שזה "רגע קשה" וסיים את דבריו המוקלטים באומרו: "שהאל יעזור לכם".

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully