וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן חגיגות ימי הולדת: לפחות 13 הרוגים בשריפה במועדון בספרד

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 16:22

שירותי החירום בעיר מורסיה מחפשים אחר נעדרים נוספים, אחרי ששריפה שפרצה במועדון בנסיבות לא ברורות התפשטה לשניים סמוכים. "אנחנו הרוסים", אמר ראש העיר, שהכריז על שלושה ימי אבל בעוד שמספר הקורבנות צפוי לעלות

שריפה במועדון בעיר מורסיה בספרד/טוויטר

לפחות 13 בני אדם נהרגו הלילה (ראשון) בשריפה במועדוני לילה סמוכים בעיר מורסיה שבדרום-מזרח ספרד - כך אמרו שירותי החירום, שהוסיפו כי הצוותים עוד מחפשים אחר נעדרים. ארבעה בני אדם נוספים פונו לבית החולים אחרי שנפגעו משאיפת עשן במתחם המועדונים, שנמצא בפאתי העיר והיה עמוס במבלים בעת שפרצה האש.

ראש העיר, חוזה באלסטה, הכריז על שלוש ימי אבל והדגלים מחוץ לבית העירייה הורדו לחצי התורן. "אנחנו הרוסים", אמר ראש העיר לטלוויזיה המקומית. לדבריו, השריפה, שפרצה בשעה 6:00, תחת שליטה. שירותי החירום חוקרים את הסיבות לפרוץ השריפה.

מועדון שעלה באש בעיר מורסיה, ספרד, 1 באוקטובר 2023. רויטרס
"היו לי שם בני משפחה, ושני חברים, אני לא יודע איפה הם". המועדון במורסיה, היום/רויטרס

בשעות הבוקר, צעירים התאספו מחוץ למועדון והמתינו בחשש רב לחדשות לגבי הנעדרים. "היו לי שם בני משפחה, ושני חברים, אני לא יודע איפה הם", אמר אחד מהם, שבחר שלא להזדהות בשמו. בתיעודים שפרסמו שירותי הכיבוי בעיר נראו כבאים נאבקים בלהבות בתוך המועדון, שחלק מהגג שלו קרס.

"אני חושב שעזבנו חצי דקה עד דקה לפני שהתחילו האזעקות וצעקות שיש שריפה", סיפר אחד הניצולים, שדיבר בעילום שם. "חמישה קרובי משפחה ושני חברים נעדרים". כלי תקשורת בספרד דיווחו על כמה חגיגות יום הולדת שהתקיימו באותה עת.

דייגו סראל, מהמשטרה הלאומית של ספרד, אמר לכתבים שהקורבנות נמצאו במועדון "פונדה", אחד משלושה מועדונים סמוכים שספג את רוב נזקי השריפה. הוא הוסיף כי הגג של המועדון קרס, כך שקשה לאתר את הקורבנות ואת המקום שבו החלה האש. לדבריו, זיהוי הגופות ייקח זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully