וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכת מטען ומרדף משטרתי סמוך לקרית מלאכי: שני הרוגים ושני פצועים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 23:49

מפרטים ראשונים עולה כי המשטרה ביצעה מעקב אחר כמה עבריינים שנסעו באזור - במהלכו השליכו מטען לעבר רכב סמוך למושב חצב - בן ה-37 שישב במושב הנהג נהרג ואדם נוסף נפצע. עקב הפיצוץ, פתחה המשטרה במרדף אחר החשודים בהשלכת המטען וביצעה לעברם ירי שהרג אחד מהם

בווידאו: אירוע ירי ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי: ארבעה פצועים במקום - בהם שניים באורח אנוש/--

פיצוץ רכב אירע הערב (ראשון) בכניסה למושב חצב שסמוך לקריית מלאכי - גבר בן 37, שישב במושב הנהג נרצח, גבר נוסף, בן 33, נפצע בפיצוץ באורח בינוני. מפרטים ראשונים עולה כי המשטרה ביצעה מעקב אחר כמה עבריינים שנסעו באזור - חברים בארגון הפשע של משפחת ג'רושי - ובמהלך המעקב השליכו העבריינים מטען לעבר רכב סמוך למושב חצב.

לאחר הפיצוץ, פתחה המשטרה במרדף אחרי החשודים בהשלכת המטען וביצעה לעברם ירי, שגרם להריגתו של אחד מהם ופציעתו של אדם נוסף. הנרצח ברכב שהתפוצץ, הוא תושב הדרום שמוכר למשטרה.

זירת חיסול ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי 
01.10.23. לירון מולדובן, פלאש 90
פיצוץ רכב במושב חצב. חוקר משטרה/פלאש 90, לירון מולדובן
אירוע ירי ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי: ארבעה פצועים במקום - בהם שניים באורח אנוש. ללא, אתר רשמי
פיצוץ רכב במושב חצב. צוות כיבוי אש/אתר רשמי, ללא

שני האירועים התרחשו סמוך לשעה 20:30 - במוקד מד"א דווח על פיצוץ רכב שאירע בין כביש 7 לכביש 3, סמוך למושב חצב. תחילה דווח כי כתוצאה מהפיצוץ, שני בני אדם נפצעו - בהם גבר כבן 37 באורח אנוש וגבר נוסף כבן 33 באורח בינוני עם חבלה רב מערכתית. אולם צוות מד"א שהוזעק למקום, נאלץ כאמור לקבוע את מותו של נהג הרכב.

כמו כן, במקביל התקבל דיווח על אירוע ירי סמוך לצומת ראם שממוקם במרחק של שני קילומטר מזירת הפיצוץ. שני בני אדם נפצעו כתוצאה מהירי, בהם אחד במצב קשה ואחד בינוני. צוות מד"א נוסף הוזעק לזירה, העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים קפלן שברחובות - אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפצוע קשה.

במשטרה מסרו כי "כוחות משטרה וחבלן פועלים בזירה, והחלו באיסוף ראיות וממצאים במסגרת החקירה שנפתחה".

זירת חיסול ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי 
01.10.23. לירון מולדובן, פלאש 90
בן 37 נהרג בפיצוץ. משטרה/פלאש 90, לירון מולדובן
אירוע ירי ופיצוץ רכב סמוך לקרית מלאכי: ארבעה פצועים במקום - בהם שניים באורח אנוש. ללא, אתר רשמי
בן 37 נהרג בפיצוץ. זירת האירוע/אתר רשמי, ללא

חובש מיחידת האופנועים של מד"א יונתן יוזף שמתגורר בסמוך סיפר: "אני מתגורר במושב סמוך ומיד יצאתי למקום. ראיתי רכב שרוף ומעוך, בכיסא הנהג נלכד גבר כבן 37 הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב חולץ גבר כבן 33 בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

דלית, עדת ראייה שהייתה בזירת פיצוץ הרכב, סיפרה לוואלה!: "ראינו פיצוץ יחסית גדול בצומת חצב ושמענו רעש חזק. כשהגענו היה בלגן וחלקי רכב מפוזרים בכל מקום. התמונות היו קשות. בהמשך בצומת מסמיה ראינו מעצר של אדם בידי כמה שוטרים ומעבר לכביש פצועים ששכבו על הרצפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully