וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העירום שנכנסה לכלא התאהבה והפכה לבת הזוג של הסוהרת

11.12.2023 / 0:03

סימון סטאר נכנסה לכלא לאחר שניהלה במקביל לקריירת דוגמנות גם רשת להברחת סמים. למרות שהתחילה שם רע מאוד (ובין היתר עשתה סקס עם סוהר תמורת טובות הנאה) היא הכירה שם סוהרת שהפכה למנטורית שלה - ואז לאהבת חייה

סימון בתקופת הזוהר שלה/SIMONE STARR

סימון סטאר האוסטרלית עלתה לראשונה לכותרות ב-2016, אז דווח על דוגמנית העירום שניהלה רשת סחר בסמים מסוג קריסטל מת' (מתאמפטמין), שנאסרה וקיימה יחסי מין עם סוהר כדי לקבל הטבות. ובכן, מסתבר שסימון, נערת ליווי לשעבר וסוחרת סמים בינלאומית עשתה מהפך בחייה וכיום היא חיה בזוגיות מאושרת עם... סוהרת.

היא סיפרה בבית המשפט שעבדה כנערת ליווי לאחר שאמה, שעבדה בזנות מהבית בו גרו יחד, אמרה לה שזהו "מקצוע ראוי" בנעוריה. כשהתבגרה היא הייתה דוגמנית ביקיני וכיכבה במגזין העירום "פנטהאוז" הנחשב בסוף שנות ה-90 לפני שהפכה לדמות מפתח בעולם התחתון של סידני בתחילת שנות ה-2000. היא נמלטה מאוסטרליה לארצות הברית לאחר שפצצת חבילה התפוצצה בפניו של חברה דאז ונעצרה על ניהול רשת הברחת סמים ב-2009. יומיים לאחר מעצרה היא כבר קיימה יחסי מין עם סוהר בבית הכלא, בכדי ליהנות מהטבות מיוחדות - בעיקר שיחות טלפון ללא ציתות. שיחות הטלפון הללו איפשרו לה לתקשר עם גורמים מחוץ לכותלי הכלא ולארגן את קו ההגנה שלה נגד כתב האישום - מה שעזר לה בעיכוב המשפט וגרירתו במשך 6 שנים. רק בשנת 2016 היא נדונה ל-11 וחצי שנות מאסר.

בתקשורת המקומית דווח שב-2017, כשהייתה אסירה בכלא לנשים דילווייניה, היא עברה תוכנית שיקום אינטנסיבית במיוחד, ובמקביל פגשה את הסוהרת בריט יאנג - שתהפוך להיות אהבת חייה.

"הייתי מאוד קשה אז. לא הקשבתי לאף אחד, הייתי בן אדם נורא והיא לקחה את הזמן כדי לתת לי הזדמנות", אמרה סטאר לדיילי טלגרף. במשך שלושה שבועות, הסוהרת, שעבדה קודם לכן בצבא, בדקה את שלומה של האסירה כמעט מדי יום, במה שהן תיארו כיחסים של "מנטורית ותלמידה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סימון סטאר בריט יאנג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הכירו בכלא וכיום הן זוג. סטאר, משמאל, עם יאנג הסוהרת לשעבר/צילום מסך, מתוך פייסבוק

סטאר, שהייתה אז בת 28, הדגישה שלא הייתה משיכה מינית או רגש רומנטי בינהן בהתחלה, ושיאנג עזרה לה להבין שהיא צריכה להתנהל עם יותר כבוד עצמי.

השתים הפסיקו להפגש לאחר שסטאר הועברה לכלא אחר במערב סידני, אבל יאנג עזרה לה ונתנה לה מוטיבציה לסיים את שתי שנות הלימוד האחרונות בתיכון ולהירשם לאוניברסיטה. לאחר שעבדה במפעל במסגרת מאסרה היא אמרה: 'מעולם לא עשיתי עבודה קשה כזאת והבנתי - "היי, אני לא צריכה למכור את עצמי בשביל כסף".

לאחר ששוחררה על תנאי ב-2019, היא חיפשה את יאנג בפייסבוק מתוך כוונה להודות לה על ההשפעה שהייתה לה על חייה, לאחר שנתיים שלא התראו. יאנג ענתה לה שזה לא ראוי שסוהרת תדבר עם אסירה לשעבר, אז סטאר ביקשה ממנה שתפנה אליה אם משהו ישתנה בחייה. זמן קצר לאחר מכן יאנג התפטרה.

"אמרתי לעצמי - את צריכה לתת לזה הזדמנות ולנסות... הדרך היחידה שאת יכולה לעשות זאת היא להתפטר לפני שאת עושה משהו", אמרה יאנג. בזמן שהיא הגישה את התפטרותה סטאר חיכתה לה בבית קפה סמוך - והשתיים לא נפרדו מאז והן גרות יחד עד היום ביחד בפרברי סידני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully