וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בדרום: צעיר נורה למוות באשקלון - המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 19:16

צוות מד"א שהוזעק לזירה, פינה את בן ה-21, שנורה ברחוב עולי הגרדום בעיר, לבית החולים ברזילי תוך ביצוע פעולות החייאה - אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הצעיר מוכר למשטרה ונעצר לפני כשבועיים בחשד למעורבות בקטטה - במשטרה מסרו כי הרקע לאירוע פלילי

בווידאו: חיסול באשקלון: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות בעיר/דודי לוי, כאן דרום

צעיר בן 21 נורה למוות היום (ראשון) ברחוב עולי הגרדום באשקלון. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, ופינה אותו במצב אנוש עם פצעי ירי, לבית החולים ברזילי בעיר - אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הצעיר שנורה מוכר למשטרה ונעצר לפני כשבועיים לאחר שעל פי החשד היה מעורב בקטטה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות אירוע הירי, ומסרה כי מחקירה ראשונית עולה שהרקע לאירוע הינו פלילי.

פרמדיקית במד"א, יובל חדאד, שהוזעקה לזירה סיפרה: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

בבית החולים מסרו: "למרכז הרפואי ברזילי הובא פצוע ירי במצב אנוש. למרות ניסיונות החייאה בשטח והמשך החייאה מתקדמת בבית החולים, נאלצו לקבוע את מותו".

חיסול באשקלון: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות בעיר
01.10.23. דודי לוי, כאן דרום, אתר רשמי
חיסול באשקלון: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות בעיר 01.10.23/אתר רשמי, דודי לוי, כאן דרום
חיסול באשקלון: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות בעיר
01.10.23. דודי לוי, כאן דרום, אתר רשמי
חיסול באשקלון: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות בעיר 01.10.23/אתר רשמי, דודי לוי, כאן דרום

מפת הפשיעה בדרום הארץ השתנתה בשנה האחרונה - מאז חיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה, והסולחה של מקורבו עם יריביו, האחים לביא. אולם לוואקום שנוצר, נכנסו יעדים חדשים שנוגסים בהיררכיה - חלקם "פליטים" של ארגונים קיימים, חלקם שחקנים חדשים מאזורים אחרים בארץ.

כבר תקופה ארוכה שבימ"ר לכיש עוקבים אחר כל מהלך ותנועה שלהם. בין השמות הבולטים נמצאים אלה שמכונים "השלושה" - דין בן פורת, רזיאל רווח ודניאל מלסה. השלושה היו בעבר בכירים בארגונו של בני שלמה, ולאחר הירצחו הם ממשיכים להיות יעדים של המחוז הדרומי. השלושה סירבו להצטרף לסולחה בין אייל נגר לבין האחים לביא. לאחרונה התקרבו השלושה ליעד הבכיר ביותר של מרחב לכיש, דומרני. הם נעצרו בחשד שניסו לפגוע במקורב לאחים לביא.

שם נוסף הוא שגיא מדמון, שהיה בעברו, על פי המודיעין המשטרתי, חבר בארגונו של דומרני. אלא שלאחרונה הוא התקרב דווקא לאחים לביא. במשטרה סיכלו לא מזמן ניסיון לפגוע בו, וגם הוא הפך בשנה האחרונה ליעד של ימ"ר לכיש.

מאז שחוסל בני שלמה לא מעט עבריינים יצאו מהמשוואה. גם באשקלון מזהים בימ"ר לכיש תנודות בקרב העבריינים. חלק מהיעדים שלהם הם עבריינים מהצפון שהגיעו לאשקלון, ומקורבים לדומרני. גם "כנופיית הצפון" נכנסה לרשימת היעדים של הימ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully