וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכה המסורתית של בית הנשיא תפתח למבקרים: "שנה של סובלנות ושוויון הזדמנויות"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 15:23

נשיא המדינה ורעייתו יפתחו את הסוכה למבקרים החל מיום שלישי והיא תהיה זמינה לאורחים בשעות 9:30-16:00. המבנה עוצב בסימן "ספורט - המשחק של כולנו" והמבקרים יהנו ממסלול נינג'ה, מופע אקרובטיקה, קיר גרפיטי, משחקים, הפעלות ופעילויות נוספות

ספורטאיות וספורטאי ישראל לצד נשיא המדינה יצחק הרצוג מזמינים את הציבור להתארח בסוכת הנשיא לשנת תשפ״ד/דוברות בית הנשיא

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל יארחו את אזרחי ישראל בסוכתם בבית הנשיא. הסוכה שהוצבה במקום עוצבה בסימן "ספורט - המשחק של כולנו" ובין היתר הוצב מסלול נינג'ה, כדור שער פראלימפי, מופע אקרובטיקה קומי, קיר גרפיטי גדול במיוחד, משחקים, הפעלות ופעילויות נוספות.

הסוכה תפתח ביום שלישי ב-16:00-09:30. הסוכה המסורתית של הנשיא תקושט בעיצובים מקוריים המבטאים את ערכי הספורט בענפיו השונים, ובמהלך היום ייצאו נשיא המדינה ורעייתו לברך את אורחיהם בברכת חג שמח ושנה טובה.

סוכת בית הנשיא. 1 באוקטובר 2023. דוברות בית הנשיא
סוכת בית הנשיא. 1 באוקטובר 2023/דוברות בית הנשיא

בין הפעילויות במתחם, ייהנו המבקרים מהצגה המדמה מפגש היסטורי מיוחד בין יצחק נבון, נשיאה החמישי של מדינת ישראל ושר התרבות, לבין חיים הרצוג, נשיאה השישי של מדינת ישראל ואף אלוף באגרוף, בו משוחחים השניים אודות חזונם באשר לעתיד הספורט הישראלי. כמו כן, ייחשפו המבקרים לענפי הספורט השונים, ויוכלו להתנסות במגוון פעילויות, כך למשל יוכלו להתחרות במסלול נינג'ה ייחודי אשר יוקם בגינת בית הנשיא.

עוד באירוע, תחנות המסבירות על אמנת הספורט לספורט הוגן וידידותי, על קידום מעמד האישה בספורט ועל ייצוג בספורט פראלימפי. כמו כן יוכלו המבקרים לשחק במשחק "סולמות ונחשים" גדול במיוחד, המתאר את ההיסטוריה של משכן נשיאי ישראל, לצד מגוון רחב של פעילויות.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג אמר כי הוא מתרגש לקראת פתיחת הסוכה. "הסוכה תעמוד השנה בסימן שיוויון הזדמנויות, סובלנות וגיוון בספורט", אמר. "אני מאמין בכל ליבי בכוחו של הספורט הישראלי, לתת לנו השראה לכתוב מחדש את כללי המשחק שלנו כחברה, דווקא למול האלימות, הקיטוב והמחלוקות שבנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully