וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן 3 שבועות ננשך במיטתו על ידי חולדה: "כל הפנים שלו היו דם"

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 13:09

התינוק, תושב הדרום, פונה לבית החולים סורוקה והובהל לחדר ניתוח. אמו סיפרה לוואלה! כי סמוך לביתם שבלקיה יש מזבלה ולכן הרבה עכברים וחולדות מסתובבים באזור. "חייבים לטפל בזה כדי שמקרה דומה לא יקרה שוב", אמרה

בווידאו: בין המעדנים לגבינה: חולדה תועדה במדפי סניף רמי לוי בתל אביב/מערכת וואלה!

תינוק בן שלושה שבועות ננשך על ידי חולדה ופונה לבית החולים סורוקה כשחתכים על פניו. הוריו של התינוק, שגרים באזור לקיה שבדרום, שמעו זעקות ממיטת התינוק בעת שאירעה בביתם הפסקת חשמל - וכשהגיעו לחדרו ראו את פניו כשהם מכוסי דם. כעת מצבו של התינוק מוגדר קל והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בקרוב, אם כי צפוי לטיפול בצלקות בהמשך.

אמו של התינוק סיפרה לוואלה! כי הייתה בבית כשלפתע שמעה את בנה בוכה. "רצנו אליו בזמן שלא היה חשמל בלקיה", שחזרה. "ראינו דם על הפנים שלו וחשבנו שזה מהפה. רק אחרי ראינו פצעים על הפנים והבנו שיש חולדה. באזור שלנו יש הרבה עכברים וחולדות כי קרוב אלינו יש מזבלה. אנשים זורקים פה ליד הבית זבל ויש המון חולדות ועכברים. אני מקווה שמקרה כזה לא יקרה שוב - חייבים לטפל בזה".

חולדות. דצמבר 2015. ShutterStock
חולדות. דצמבר 2015/ShutterStock

התינוק פונה לבית החולים והוכנס לחדר ההלם במרכז לרפואה דחופה של בית חולים סבן לילדים בסורוקה. בהמשך הוא נותח על ידי ד"ר תומר אייזנברג וד"ר מרווה חרפק, מהמחלקה לכירורגיה פלסטית. במהלך הניתוח נוקו הפצעים וכן שוחזרו עבורו איברים חשובים במרכז הפנים.

ד"ר סעיד אבועבד, מ"מ מנהל מלר"ד בית חולים לילדים בסורוקה, אמר כי חולדות כמו מכרסמים אחרים מסוכנים לבני אדם מכיוון שהם נשאים למחלות זיהומיות. "בכל נשיכה חשוב לשטוף את המקום ולפנות לגורם רפואי בהקדם האפשרי בין היתר, על מנת לברר מצב חיסוני של הילד לצורך מתן חיסון נגד טטנוס והמשך בירור", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully