וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ברומניה: ישראלי בן 24 נהרג בתאונת טרקטורון

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 8:12

הצעיר, ניקיטה בוגומילוב תושב אשקלון, נהרג במהלך טיול שנערך במרחק של כשעתיים נסיעה מהבירה בוקרשט. קונסול ישראל בעיר מטפל באירוע, משרד החוץ עדכן את משפחתו. בוגומילוב הותיר אחריו זוג הורים, אחות ואח

בווידאו: דודי אשכנזי בהקלטה מהכלא ביוון/מערכת וואלה!

צעיר ישראלי בן 24 נהרג בתאונת טרקטורון ברומניה - כך הודיע הבוקר (ראשון) משרד החוץ. מדובר בטיול שנערך במרחק של כשעתיים נסיעה מהבירה בוקרשט. קונסול ישראל בעיר מטפל באירוע, משרד החוץ עדכן את משפחתו.

הצעיר שנהרג בתקרית, ניקיטה בוגומילוב מאשקלון, הותיר אחריו זוג הורים, אחות ואח. צוותי רווחה של העירייה מלווים את המשפחה שהתבשרה על מותו. ראש העיר מסר את תנחומיו לקרוביו של בוגומילוב. "התבשרנו בבשורות קשות הבוקר עם היוודע על תאונת הדרכים הטרגית ברומניה בה נהרג תושב העיר, נקיטה בוגומילוב, והוא בן 24 בלבד", אמר. "אשקלון כולה משתתפת בצערה העמוק של המשפחה. צוותי רווחה מטעם העירייה, בשיתוף מערכת החינוך העירונית עומדים בקשר ישיר עם הוריו ואחיו של נקיטה ומעניקים להם את כל התמיכה והסיוע בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו".

לפני פחות מחודשיים, ראובן לנדאו, צעיר ישראלי בן 18 מהיישוב נופים שבשומרון, נהרג בתאונת טרקטורון בקנדה. חברו נפצע באורח קשה בתאונה. השניים טסו לטיול לפני צבא. חודש קודם לכן, נהרגה צעירה ישראלית בת 27 בתאונת טרקטורון באי סנטוריני ביוון. באותה התאונה נפצע גם בן זוגה של הישראלית.

נקיטה בוגומילוב, נהרג בתאונת טרקטורון ברומניה. באדיבות המשפחה
הותיר אחריו זוג הורים, אחות ואח. בוגומילוב/באדיבות המשפחה

במקרה נוסף שאירע לפני כחודשיים, טובי ארנס-כרמון תושבת בנימינה בת 54, נהרגה במהלך טיול קבוצת רוכבות בהרי הטרודוס, בחצי הדרך בין לימסול ללרנקה שבקפריסין. האירוע טופל על ידי קונסול ישראל בקפריסין והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ.

התאונה אירעה במהלך טיול מאורגן של קבוצת רוכבות בין לימסול ללרנקה, בהרי הטרודוס סמוך לכפר טוכני. חברות סיפרו כי נפלה תוך כדי הרכיבה במורד. "אסון גדול", אמרה חברה של טובי מבנימינה, "מדובר במישהי משכמה ומעלה, בכל המובנים, אישה בולטת ביופיה, גם אמא ורעיה אהובה, גם מהנדסת ומנהלת מוכשרת. מלאת חיים. תמיד היה חיוך נסוך על פניה, היא היתה קורנת. פשוט אי אפשר להאמין שדווקא החיים שלה נגדעו, כשהיא הייתה ממש בעיצומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully