וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: רוכב אופנוע נהרג מפגיעת רכב בירושלים, הנהג נמלט

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 7:34

הרוכב, בן 34, נפגע מהרכב בדרך בגין בעיר, הנהג הפוגע נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות אחריו

זירת תאונת פגע וברח בירושלים
29.9.23. מד"א
זירת תאונת פגע וברח בירושלים 29.9.23/מד"א

רוכב אופנוע בן 34 נהרג הבוקר (שישי) מפגיעת רכב בשדרות מנחם בגין בירושלים. הנהג הפוגע נמלט, והמשטרה פתחה בסריקות אחריו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק תוך כדי פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים.

פאראמדיקית מד"א תאיר עסיס סיפרה: "הגענו למקום וראינו אופנוע מפורק על הכביש. במרחק של כ-20 מטר שכב הרוכב, גבר כבן 34, מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, ושם נקבע מותו".

זירת תאונת פגע וברח בירושלים
29.9.23. דוברות משטרת ישראל
זירת תאונת פגע וברח בירושלים 29.9.23/דוברות משטרת ישראל

ביום רביעי ערערה משפחתו של רפאל אדנה, שנהרג בתאונת פגע וברח בנתניה לפני כארבעה חודשים, על ההחלטה לסגור את תיק החקירה נגד בתה של הנהגת הדורסת. בבקשה נטען כי הבת, היידי פסלר, שיבשה את חקירת האירוע, בניגוד לקביעת הפרקליטות. עוד דרשה המשפחה לפתוח בחקירת מח"ש בעקבות "חשד לשיבוש חקירה במטרה להביא לזיכוי החשודות".

במסמך שהוגש, מפרטת עו"ד רוני אלוני סדובניק על הסיבות לערעור, לאחר שהוזמנה על ידי הפרקליטות לעיין בחומרי החקירה שנוהלה נגד הבת. בין השאר, ציינה כי האם והבת שוחחו לאחר התאונה בשלוש שיחות טלפון שונות, שאורכן המצטבר הוא 22 דקות.

"היידי העידה שהייתה לה תחושה לא טובה בבטן עם השיחה הראשונה מאימא שלה", אמרה סדובניק. "היא הבינה שמשהו לא טוב קרה. מפקד המחוז אמר לנו שהיו שתי שיחות - אחת לחברה ואחת לבת. מדוח האיכון של הטלפונים עולה שהיו 3 שיחות - כולן לבת. אמרו שהשיחה אוכנה בזמן שהייתה ברכבה אבל היא מעידה שהייתה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully