וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבעו עם גברים ב"גריינדר", סיממו אותם לאובדן הכרה - ושדדו מהם 190 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 15:44

בית המשפט גזר עונשי מאסר ופיצוי כספי על שאכר אבו אללה ואביתר בן אבי, שהורשעו כי קבעו מפגשים מיניים עם 23 גברים באפליקציית ההיכרויות ושדדו מהם רכוש, כרטיסי אשראי ומזומן. בחלק מהמקרים, אף פרצו לרכבי קורבנותיהם. "מקרה תקדימי - אך העונש מקל למול עמדת המדינה"

בווידאו: נעצרו שני חשודים בהפצת הסרטון המיני וסחיטת איש העסקים עמוס לוזון/ארז הראל, מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) עונשי מאסר ופיצוי כספי על שאכר אבו אללה ואביתר בן אבי, שהורשעו כי קבעו מפגשים מיניים עם עשרות גברים באפליקציית ההיכרויות "גריינדר", סיממו אותם עד לאובדן הכרה - ושדדו מהם כסף ורכוש. במצטבר, שדדו אבו אללה ובן אבי 190 אלף שקלים מ-23 קורבנותיהם.

במסגרת הודאתם שהושגה בעסקת טיעון, סיפרו שני המורשעים כי לאחר שקורבנותיהם איבדו את ההכרה מצריכת הסמים, גנבו מהם השניים את מכשירי הטלפון, כרטיסי האשראי וכסף מזומן. בחלק מהמקרים, פרצו אבו אלל ובן אבי לרכבי קורבנותיהם על מנת לגנוב את הרכוש.

בית המשפט גזר על אבו אללה נגזרו 9 שנות מאסר בפועל, 14 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בסך 100,000 שקלים למתלוננים. על בן אבי נגזרו 52 חודשי מאסר בפועל, 14 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בסך 30,000 שקלים למתלוננים.

אפליקצית ההיכרויות Grindr, ללהט"ב. אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אפליקצית ההיכרויות Grindr, ללהט"ב. אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

עורכות הדין מרדית שיבאן פרקל ורות ברקלי דאל, שניהלו את התיק מטעם הפרקליטות, מסרו לאחר קבלת פסק הדין: "מדובר בתיק בהיקף תקדימי בו הושתו על הנאשמים עונשי מאסר ממושכים, לאחר שהוציאו לפועל תכנית עבריינית מדוקדקת. הנאשמים פעלו שיטתי ובקור רוח, כאשר בחלק מהמקרים קיימו אף יותר מפגישה אחת ביום, בה סיממו ושדדו מתלונן. מדובר כאמור בעונש חמור ועדיין מקל למול עמדת המדינה. נלמד את גזר הדין ונגבש עמדתינו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully