וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ לעבר השוטרים עם אבן - ונעצר במקום: תושב טירה חשוד בניסיון תקיפה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:58

על פי החשד, הצעיר נבלם על ידי השוטרים, שהבחינו בו רץ לעבר כשהוא אוחז באבן. החשוד הועבר לחקירה - שבהתאם לממציאה תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרו

תושב טירה נעצר היום (חמישי) בחשד שניסה לתקוף שוטרים שהגיעו לעיר על מנת לאבטח הריסת מבנה שהוקם ללא היתר. על פי החשד, הצעיר נבלם על ידי השוטרים, שהבחינו בו רץ לעבר כשהוא אוחז באבן. החשוד הועבר לחקירה - שבהתאם לממציאה תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרו.

בתחילת החודש, האבטאמו אסרס, תושב חולון בן 23, הואשם בניסיון רצח, לאחר שדקר לפני כחודש שוטר תנועה ופצע אותו באורח בינוני בהפגנות "צדק לרפאל" בתל אביב. כמו כן, הואשם כי מספר ימים לאחר מכן, איים על עוברת אורח ברחוב וניסה לדקור אדם שנחלץ לעזרתה, וביצע מעשה מגונה בשוטרים שהגיעו למקום.

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, Shutterstock

על פי האישום, אסרס יצא להפגנה שבצומת עזריאלי כשהוא מחביא סכין מטבח באורך כ-32 סנטימטרים מתחת לבגדיו. כשהגיע למקום, הוא שלף את הסכין, רץ לעבר השוטר, ודקר אותו ליד צווארו. בתגובה, השוטר ניסה להימלט, אך אסרס החל לרדוף אחריו. תוך כדי המרדף, אסרס מעד על הכביש, השליך את הסכין ונמלט מהמקום. כתוצאה מהדקירה, פונה השוטר לטיפול בבית החולים.

"זה אירוע מאוד חמור - חציית קו אדום בוהק", אמר גורם במשטרה זמן קצר לאחר הדקירה. "חצי שנה של מחאות לא ראינו אלימות בסדר גודל כזה. זרקו על הראש של שוטרים אבנים משתלבות. מפקד מרחב ירקון נפגע באצבע מאבן שנזרקה, יכול להיות ששבר אותה. עוד שני סנטימטר במעלה הצוואר של השוטר היינו במקום אחר. בהספדים. לא פינינו ישר בכוח, הבנו שזה אירוע רגיש. בין זה לבין פריקת זעם יש קו, פרקו כל עול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully