וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבקי שליטה בין משפחות: פרטים חדשים מחקירת החיסול בחיפה

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 15:05

עאטף אבו כליב בן ה-50 הוא קורבן הרצח שאירע בכביש הראשי במבואות העיר. כמה מבני משפחתו נחשבו בעשור הקודם כמי שמרכיבים ארגון פשיעה שפועל בחיפה ובצפון. הם ניהלו מאבקי שליטה בחיפה והסביבה עם ארגוני משפחות חמדון ולובנה - שגם גבו קורבנות בנפש

תיעוד החיסול בחיפה/AMAR ASSADI

עאטף אבו כליב בן ה-50 הוא קורבן הרצח שאירע הבוקר (רביעי) בחיפה. חלק ממשפחת אבו כליב מתגורר בשכונת חליסה בעיר התחתית בחיפה ומשפחות נוספות הנמנות על משפחת אבו כליב מתגוררות בישוב בסמת טבעון. כמה בני משפחה נחשבו בעשור הקודם כמי שמרכיבים ארגון פשיעה שפועל בחיפה ובצפון.

בהמשך עברו חלקם לעסוק בעסקים לגיטימיים בהם איסוף בקבוקים למחזור ושיווק משקאות אלכוהוליים. עסקי המשפחה שגשגו והצליחו. עם זאת, הם ניהלו מאבקי שליטה בחיפה והסביבה עם ארגוני משפחות חמדון ולובנה. מאבקים אלו גבו קורבנות בנפש.

עאטף אבו כליב שנרצח ביריות בחיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עאטף אבו כליב שנרצח ביריות בחיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מקרה הרצח הבולט ביניהם ארע בשנת 2015 ובו נרצח אשרף אבו כליב, מי שהוגדר כאיש הכספים של המשפחה. הוא הפך איש עסקים מצליח ובעל ממון וחי בבית מידות על הכרמל. הוא נרצח בירי ברחוב יפה נוף, לא רחוק מביתו. כשנראה היה שהסכסוך בין המשפחות לא יפתר, הצליחו מתווכים להגיע להסכם סולחה בין המשפחות.

עם זאת נראה שאותה סולחה לא הצליחה להביא שקט. חלק מבני משפחת אבו כליב הפכו להיות מזוהים עם ארגון הפשע בכרי שנמצא בסכסוך דמים קשה עם ארגון הפשע חרירי. לאחרונה עצרה המשטרה את סמיר בכרי, שעומד בראש ארגון בכרי, אבל הדבר לא עצר את המשך מקרי הרצח ההדדיים. ייתכן והחיסול הבוקר מהווה פרק נוסף במלחמת ארגוני הפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully