וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם נשקים שלופים, באמצע הכביש: בן 50 נורה למוות בחיפה

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 10:30

צוות מד"א שהוזעק לזירה הנמצאת על כביש ראשי במבואות העיר העניק לקורבן טיפול רפואי ראשוני, אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. "ראינו את הגבר שרוע על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות", שחזר חובש בכיר במד"א. חקירת משטרה נפתחה ונסיבות האירוע נבדקות

תיעוד החיסול בחיפה/AMAR ASSADI

גבר כבן 50 נורה הבוקר (רביעי) למוות סמוך לגשר פז שבחיפה. צוות מד"א שהוזעק לזירה הנמצאת על כביש ראשי במבואות העיר העניק לקורבן טיפול רפואי ראשוני - אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה הוזעקה אף היא וחקירה נפתחה לבירור נסיבות האירוע.

חובש בכיר במד"א ישי לוי שהיה בזירה סיפר כי ראה את הקורבן שרוע על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה. "הוא היה ללא דופק ונשימה - וסבל מפציעות חודרות בגופו", שחזר. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

בעקבות החיסול בחיפה מספר הנרצחים בחברה הערבית ב-2023 עלה ל-188. לפי נתוני עמותת יוזמות אברהם בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 80.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
אילוסטרציה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום ראשון גבר בן 22 נרצח בכניסה לעיר טייבה. כוחות מד"א טיפלו בצעיר שנפצע בטייבה באורח אנוש ופינו אותו לבית החולים מאיר תוך מאמצי החייאה. מותו נקבע בבית החולים.

פראמדיק מד"א פאדי בדארנה סיפר: "הפצוע הובא אלינו לחבירה סמוך לכניסה לטייבה כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. תוך כדי הפינוי הדחוף לבית החולים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים, מתן תרופות וניתוח חירום על מנת לנסות ולייצב את מצבו. הפציעה שלו הייתה אנושה ובבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully