וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריחו שני קילוגרם של קוקאין לישראל - בתוך בטנם

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:22

בני זוג מברזיל יואשמו כי ניסו להכניס לישראל סם מסוכן, אותו הסתירו בגופם. השניים נתפסו לאחר שנמצאו על גוף האישה 150 גרם קוקאין. בצילום רנטגן שנערך לשניים, התגלו יתר הסמים בבטנם

בווידאו:המשטרה חשפה הסלקת סמים בביצת הפתעה, רחובות, 6 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות צפויה להגיש מחר (חמישי) כתב אישום נגד בני זוג מברזיל העצורים בחשד שהבריחו כשני קילוגרם של קוקאין לישראל בחבילות שהחביאו בתוך גופם. המשטרה זיהתה ועצרה את השניים בתחילת החודש הזה.

בני הזוג נעצרו עם נחיתתם בנתב"ג והובאו לחקירה, בחיפוש ראשוני נמצאו 150 גרם סמים שהחשודה הסליקה על גופה. שני החשודים הובאו לבית החולים, שם הם עברו צילום רנטגן, שהעלה כי בבטנה של האישה ישנם 950 גרם נוספים של סמים, המחולקים ל-48 מנות, בעוד הגבר החביא בגופו קילוגרם סמים המחולק ל-75 מנות. חוקרי הימ"ר המתינו בבית החולים עד לפליטת כל החומר האסור והביאו את השניים להמשך חקירה.

היחידה המרכזית במחוז ת"א עצרו זוג (גבר, אישה) בלדרים מברזיל בחשד כי הבריחו בהחדרה לתוך גופם כשני ק"ג של קוקאין. 27 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
השניים נתפסו עם נחיתתם בישראל. חבילות סמים/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודש, הפרקליטות הגישה כתב אישום כנגד שלושה צעירים בשנות העשרים מפתח תקווה בגין ייבוא קוקאין מפרו. מכתב האישום עולה כי חבילה המכילה את הסם, ששוויה הוערך בכמיליון שקלים, הותכה לחומר צמיגי דמוי שעווה, והוצמדה לשטיח שנשלח מדרום אמריקה לתושב פתח תקווה.

משטרת פרו עלתה על ניסיון ההברחה עוד לפני שעזב את המדינה, ושלחה לישראל שוטר מקומי שהגיע עם החבילה והשטיח. המשטרה טמנה לחשודים מלכודת, במסגרתה שלחו לאחד מהם שטיח הדומה לשטיח אותו ניסו להבריח. הנאשם המרכזי בפרשייה, פתח את השטיח וגילה בתוכו מכשיר מעקב משטרתי. הוא נמלט מהמקום ונעצר על ידי המשטרה כמה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully