וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומנדר לא רגוע: הכלב של ביידן נשך שוב סוכן חשאי

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 9:52

למרות מאמצי האילוף של הרועה הגרמני הנשיאותי, השירות החשאי דיווח על תקרית נוספת שבה הוא תקף את אחד הסוכנים בבית הלבן. זו הפעם ה-11 לפחות שבה קומנדר תוקף או נושך אנשי שירות מאז שהגיע כגור למעון הנשיאותי

קומנדר, הכלב של משפחת ביידן, בבית הלבן, 25 ביוני 2022. רויטרס
בבית הלבן אמרו כי הוא תוקפני בשל הסביבה המלחיצה. קומנדר/רויטרס

כלבו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן קומנדר תקף שוב סוכן חשאי, שטופל במתחם הבית הלבן - כך מסר אמש (שלישי) השירות החשאי. זו הפעם ה-11 לכל הפחות שבה הרועה הגרמני בן השנתיים של משפחת ביידן תוקף סוכן בבית הלבן או בבית המשפחה בדלוואר.

דובר השירות החשאי, אנתוני גוגליאלמי, אמר כי התקרית אירעה ביום שני בסביבות השעה 20:00, כשאחד הסוכנים בא במגע עם קומנדר וננשך. בהמשך הוא אמר לרשת CNN כי הסוכן הפצוע שוחח אתמול עם מנהלת השירות החשאי קימברלי צ'אטל ומצבו טוב.

קומנדר הוא הצעיר מבין שני הרועים הגרמניים של משפחת ביידן, והבית הלבן אמר לאחרונה כי הכלב מתנהג בתוקפנות לאור החיים המתוחים בבית הלבן.

"כפי שכולכם יודעים, מתחם הבית הלבן יכול להיות ייחודי ומאוד מלחיץ. זה משהו שאני בטוחה שכולכם יכולים להבין", אמרה דוברת הבית הלבן ביולי. "זה ייחודי וזה מלחיץ את כולנו. אז אתם יכולים לדמיין איך זה עבור חיית מחמד משפחתית או חיות מחמד משפחתיות באופן נרחב יותר".

בעקבות התקיפות המרובות של קומנדר, גורמים בבית הלבן אמרו כי הם מנסים שיטות אילוף חדשות. רישומי השירות החשאי, שהושגו על ידי ארגון שמרני שהגיש בקשה לחוק חופש המידע ביולי, חשפו פרטים על עשר התקריות הקודמות שבהן היו מעורב קומנדר.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מטייל עם הכלבה של בתו אשלי בבית הלבן, 17 באפריל 2022. GettyImages
היה נוכח באחת התקריות של קומנדר. ביידן מטייל עם הכלב של בתו אשלי בבית הלבן/GettyImages

תקרית אחת אירעה ב-26 באוקטובר 2022, לאחר שהגברת הראשונה ג'יל ביידן לא הצליחה לשלוט על קומנדר, נכתב במייל פנימי של אחד הסוכנים. הוא סיפר כי בעת שהוצב במקום, הכלב "הסתער עליי". הוא הוסיף כי הגברת הראשונה "לא הצליחה להשתלט מחדש על קומנדר והוא המשיך להקיף אותי". לדבריו, "אני מאמין שזה רק עניין של זמן עד שסוכן/קצין יותקף או יינשך".

כשבוע לאחר מכן, סוכן אחר כתב כי הוא ננשך פעמיים. סוכן אחר שהיה עד לתקיפה אמר שהם נאלצו להשתמש ב"עגלת פלדה כדי להתגונן" מפני הכלב הנשיאותי.

ב-11 בדצמבר האחרון, הותקף סוכן מול הנשיא עצמו וננשך באצבעותיו. אחד הסוכנים המפקחים כתב כי הנשיא פעל במהירות לריסון קומנדר ונראה מודאג מאוד לגבי מצבו של הסוכן הפצוע. אף אחת מהפציעות שתוארו ב-194 עמודי המיילים שנחשפו לא הוגדרו כקשות.

הכלב השני של ביידן, מייג'ור, נשך גם הוא סוכנים של השירות החשאי בכמה הזדמנויות ומאז הוצא מהבית הלבן והועבר לחברים של משפחת ביידן.

קומנדר הגיע לבית הלבן בשנת 2021 כגור, מתנה מאחיו של ביידן, ג'יימס, אחרי שהמשפחה הנשיאותית נפרדה מהכלב צ'אמפ, שמת. למשפחה הראשונה יש גם חתול בשם ווילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully