וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נרצחים אמש בחברה הערבית: צעיר בן 22 נורה למוות בלוד, בן 43 נרצח בכאבול

עודכן לאחרונה: 25.9.2023 / 21:47

מותם של שני פצועי הירי נקבע בבתי החולים. בלוד נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני מירי. מפקד מחוז המרכז קיים הערכת מצב, והורה על תגבור פריסת השוטרים ברמלה, בלוד ובמשולש. הערב נפצעו קשה שלושה גברים באירוע ירי באבו תור, ושלושה גברים נוספים ברהט

בווידאו:זירת רצח שני גברים, אבו סנאן, 6 בספטמבר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 22 נרצח אתמול (ראשון) באירוע ירי בכניסה לעיר טייבה. גבר שני כבן 43 נורה למוות בכאבול שבגליל התחתון. כוחות מד"א טיפלו בצעיר שנפצע בטייבה באורח אנוש ופינו אותו לבית החולים מאיר תוך מאמצי החייאה. מותו נקבע בבית החולים.

פראמדיק מד"א פאדי בדארנה סיפר: "הפצוע הובא אלינו לחבירה סמוך לכניסה לטייבה כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. תוך כדי הפינוי הדחוף לבית החולים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים, מתן תרופות וניתוח חירום על מנת לנסות ולייצב את מצבו. הפציעה שלו הייתה אנושה ובבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו".

זירת רצח שני גברים, אבו סנאן, 6 בספטמבר 2023. יואב איתיאל
זירת רצח בצפון/יואב איתיאל

בן ה-43 שנפצע בכאבול פונה למרכז הרפואי גליל בנהריה במצב אנוש, שם נקבע מותו. פראמדיק מד"א אילן לוין סיפר: "הפצוע שסבל מפצע ירי בגופו היה בהכרה מעורפלת. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, נוזלים וניתוח חירום על מנת לייצב את מצבו שהיה קריטי. בבית החולים הרופאים המשיכו להאבק על חייו בחדר הניתוח אבל נאלצו לקבוע את מותו". מהמשטרה נמסר שהרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין משפחות.

שוטרי מחוז המרכז עצרו שני תושבי טייבה החשודים במעורבות בירי בצעיר בטייבה. מפקד מחוז המרכז ניצב אבי ביטון קיים אמש הערכת מצב מיוחדת שבמהלכה סקרו בפניו מפקדי התחנות את האירועים החמורים במגזר, כולל מקרה ירי בלוד, שבו נפגעו שלושה בני אדם באורח בינוני. ביטון הטיל את חקירת האירועים על היחידות המיוחדות ללוחמה בפשיעה במרחבים שרון ושפלה. כמו כן תגבר מפקד המחוז את פריסת השוטרים בערים רמלה, לוד ובמשולש.

הערב נפצעו שלושה גברים כבני 30 קשה מירי ברהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה. מאוחר יותר דווח כי שלושה תושבי שכונת אבו תור בירושלים נפצעו באורח בינוני-קשה מירי. הם פונו לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור מבצעי הירי, ומסרה כי הרקע למעשה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully