וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה הגשת המועמדויות לבחירות המקומיות: הדרמות, הדילים והפרישות

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 21:49

את האיחוד הדרמטי סיפקו כמה שעות לפי תום סגירת הרשימות למשרד הפנים, אורנה ברביבאי וציפי ברנד שחברו לריצה משותפת. איחוד מעניין היה גם בטבריה, שם הסירה את מועמדותה עו"ד שני אילוז והתאחדה ביחד עם רון קובי. מה גרם למהלכים? וואלה! עושה סדר

אורנה ברביבאי במסיבת עיתונאים/וידיאו: גו לייב

הערב (חמישי) ב-21:00 הסתיימה האפשרות להגשת רשימות המתמודדים לרשויות המקומיות. עד היום ניתן היה לעשות דילים, לבחור להמשיך להתמודד - או לפרוש.

את האיחוד הדרמטי סיפקו כמה שעות לפי תום סגירת הרשימות למשרד הפנים, אורנה ברביבאי וציפי ברנד שחברו לריצה משותפת. זאת, אחרי פרישתה של האחרונה מהמרוץ לראשות העיר תל אביב יפו, תמורת הבטחה לכהן כמשנה וסגנית ראש העיר. איחוד מעניין מגיע מהזירה הצפונית, טבריה, שם הסירה את מועמדותה עו"ד שני אילוז והתאחדה ביחד עם רון קובי, במאבקם מול נציג ש"ס.

אורנה ברביבאי וציפי ברנד מתאחדות נגד רון חולדאי במסע הבחירות לעיריית תל אביב, תל אביב. 21 בספטמבר 2023. אורי סלע
ברביבאי וברנד בהכרזתן על ריצה משותפת, היום/אורי סלע

מפלגת יש עתיד התחייבה להריץ בבחירות הקרובות מספר גדול של נשים ועמדה במשימה, בין 50 הרשימות שהוגשו על ידי נציגי המפלגה, 13 מהם מועמדים לראשות וביניהן שש נשים. הרשימות, מתפרשות ברחבי הארץ ממג'דל שמס בצפון ועד למצפה רמון בדרום. 47% מכלל המועמדים ברשימות הן נשים ו-38% מהרשימות מובלות על ידי נשים, וזאת על מנת לחזק את הייצוג בעמדות שלטון בימים בהם מעמדן מופלה לרעה על ידי הממשלה.

ועדת הבחירות של משרד הפנים מתחילה כעת הליך של בדיקת תקינות הרשימות האפשרות לערער עליהן והדיונים המשפטיים המתחייבים במקרה של בקשות פסילה. הפרסום הרשמי של הרשימות צפוי להתרחש ב- 12.10.23.

המפקח הארצי על הבחירות ברשויות המקומיות, רו"ח ריאן גאנם מבקש לאחל לכל המתמודדות והמתמודדים הצלחה רבה, ובתוך כך מדגיש כי "אנו במשרד הפנים שמים דגש רב להבטחת טוהר הבחירות, הקפדה על שקיפות מוחלטת והתנהלות יעילה אמינה והוגנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully