וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה ברביבאי וציפי ברנד הודיעו על איחוד: "הגיע הזמן למנהיגות אחרת"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 18:03

השתיים הודיעו על חבירה לקראת הבחירות לראשות עיריית תל אביב, במסגרתה ברנד תהיה סגניתה של מועמדת יש עתיד - אם זו תיבחר. ברביבאי: "ב-31 באוקטובר תעמוד בראש העיר אישה". ברנד: "נדאג לכך שהעיר שירדה קצת מהפסים תחזור להיות הבית הבטוח של כולנו"

ברביבאי וברנד מתאחדות נגד חולדאי: "העיר נתקעה על טייס אוטומטי"/ניב אהרונסון

איחוד כוחות: אורנה ברביבאי וציפי ברנד הודיעו היום (חמישי) על חבירה לקראת הבחירות לראשות עיריית תל אביב, במסגרתה ברנד תהיה סגניתה של מועמדת יש עתיד - אם זו תיבחר. החבירה עשויה לצמצם משמעותית את הפער מול חולדאי, וביש עתיד מקווים שאף תסייע לניצחון בסיבוב ראשון.

"תל אביב יפו עיר חשובה ומשמעותית, והגיע הזמן למנהיגות אחרת", אמרה ברביבאי בפתח דבריה. "אחרי 25 שנים של ראש עיר אחד, מבינים שהעיר איבדה את היוקרה והיכולות שהיו לה. הדבר היחיד שעניין אותי הוא תושבי העיר ומצאתי שותפה לדרך, ציפי ברנד, שהחליטה להצטרף לריצה משותפת מתוך הבנה ששתינו ביחד יכולות לעשות את זה טוב יותר עבור תושבי תל אביב יפו".

ברביבאי פנתה לברנד ואמרה: "אני מאוד מעריכה את הבחירה שלך להצטרף, היא נעשית מהמניעים הנכונים לעיר. החיבור הזה, עם הניסיון של ציפי ברנד, יעשה את זה הרבה יותר אפשרי. ב-31 באוקטובר תעמוד בראש העיר אישה".

אורנה ברביבאי וציפי ברנד מתאחדות נגד רון חולדאי במסע הבחירות לעיריית תל אביב, תל אביב. 21 בספטמבר 2023. תומר נויברג, אתר רשמי
"העיר הזו דורשת שינוי". אורנה ברביבאי וציפי ברנד, היום/אתר רשמי, תומר נויברג

ברנד הודתה לברביבאי ואמרה: "אנחנו הולכים לעשות מהפך בתל אביב. העיר הזו דורשת שינוי. הדור הצעיר מצביע ברגליים ונוטש את העיר יותר מאי פעם, וזה בא לידי ביטוי גם בשיעור הגבוה של המתלבטים, שברור להם שרוצים משהו אחר. מה שהיה אסור שיהיה עוד. ההורים חוששים לילדים שלהם במדרכות. מצאתי שותפה משמעותית לדרך ולהובלה של העיר שיכולה להנהיג אותה בכל הכוח. לעיר הליברלית שלנו מגיעה הנהגה שתחליף את מי שנאטם לתושבים ומשתיק כל יוזמה. חולדאי עשה דברים טובים, אבל לפני שנתיים אמר שאת התפקיד שלו בתל אביב-יפו סיים והלך לרוץ לכנסת. העיר נתקעה מאז על טייס אוטומטי.

"בחרתי לשים אתכם בראש סדר העדיפויות, להעדיף מנהיגות משותפת לשינוי. 1+1 יעשה הרבה יותר. יש לנו רשימה מדהימה. אורנה התחייבה לשותפות בהנהגה וברשימה שתיקרא יש עתיד-התל אביבים. ברביבאי כראשת העירייה ואני בסגנות נחזיר את התל אביבים לראש הפירמידה העירונית. נבטיח עתודות הוראה, ולהורים אפשרות לגדל את הילדים בלי לחשוש שלא יוכלו למצוא בית. נבטיח עצמאות ניהולית מול הממשלה. כל אחת עשתה ויתורים כדי להביא את השינוי, עכשיו תורכם. זה הזמן של כולנו לעשות מעשה כדי להבטיח שהעיר שירדה קצת מהפסים תחזור להיות הבית הבטוח של כולנו, מגדלור ליברלי המכיל את כולם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אורנה ברביבאי מתאחדת עם ציפי ברנד נגד רון חולדאי במסע הבחירות לעיריית תל אביב, תל אביב. 21 בספטמבר 2023. תומר נויברג, אתר רשמי
"מצאתי שותפה לדרך". ברביבאי/אתר רשמי, תומר נויברג
ציפי ברנד מתאחדת עם אורנה ברביבאי נגד רון חולדאי במסע הבחירות לעיריית תל אביב, תל אביב. 21 בספטמבר 2023. תומר נויברג, אתר רשמי
"נעשה מהפך בתל אביב". ברנד/אתר רשמי, תומר נויברג

מתווה הפשרה

לפי גורמים המעורים בפרטים, במגעים נידון מתווה של פרישה של ברנד מהמירוץ והצבתה מאחורי ברביבאי כמועמדת לסגנית ראש העיר, איחוד בין רשימת יש עתיד ורשימתה של ברנד והקצאת מקומות וכן על מימון הוצאות הקמפיין של ברנד עד כה.

ביש עתיד סבורים ששיתוף פעולה בין ברביבאי לברנד יסייע לה משמעותית לגבור על ראש העיר המכהן רון חולדאי שמתמודד לכהונה שישית בתפקיד. לפי סקרים פנימיים שבוצעו בתל אביב בשבועות האחרונים ברנד קיבלה 7-8% מהקולות. על פי סקר מעריב מהשבוע שעבר חולדאי מקבל 29% מהקולות בעוד ברביבאי 20%. חבירה עם ברנד צפויה לצמצם משמעותית את הפער בין השניים וביש עתיד מקווים שאף יסייע לניצחון בסיבוב ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully