וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטמן עונה ליועמ"שית הכנסת: "לא אאפשר השתלחות בחברי כנסת"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:24

יו"ר ועדת חוקה דחה את הטענות על התנהגותו כלפי נציגת הנהלת בתי המשפט: "חטפה את המיקרופון והמשיכה לדבר ללא רשות". על הטענות כי הוציא אותה החוצה: "בדיקת העובדות שביצעת בנושא זה הייתה לקויה"

בווידאו: יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן דורש מנציגת הנהלת בתי המשפט להתנצל/ערוץ הכנסת

יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן השיב היום (חמישי) לטענת יועמ"שית הכנסת שגית אפיק, שהביעה מורת רוח מהתנהלותו אתמול כלפי נציגת הנהלת בתי המשפט. זאת, לאחר שדרש ממנה להתנצל על הטענה לפיה העלאת הטענות שנדחו על ידי נציב התלונות על ניגוד העניינים של השופטים מעוררת חשש שהמניעים לכך אינם ענייניים ובמטרה לפגוע באמון הציבור.

"איני סבור שאני אמור לאפשר השתלחות שכזו בחברי כנסת על ידי עובד מדינה", כתב רוטמן. "בניגוד לכללים לפיהם אסור על עובד באיזו דרגה שהיא לבקר, בצורה מעליבה או פוגעת, את הכנסת וועדותיה. אשר על כן דרשתי שתחזור בה מאמירה זו. ברוב המוחלט של הסיטואציות הדומות בעבר, מי שנדרש ממנו לעשות כן, התנצל או הבהיר שלא היה בכוונתו לפגוע בחברי הכנסת והמשיך בדבריו."

שמחה רוטמן, דיון על ביטול עילת הסבירות, בית המשפט העליון, 12 בספטמבר 2023. אוליביה פיטוסי, פלאש 90
"חטפה לי את המיקרופון כדי לדבר ללא רשות", רוטמן/פלאש 90, אוליביה פיטוסי

"במקרה הנדון, נציגת הנהלת בתי המשפט התעלמה מדבריי לחלוטין והמשיכה להקריא מהכתב", הוסיף יו"ר ועדת חוקה. "כשאמרתי לה שהיא אינה ברשות דיבור, היא המשיכה לדבר לתוך המיקרופון ולאחר שביקשתי מהסדרן להרחיק ממנה את המיקרופון, היא שבה וחטפה אותו כדי להמשיך לדבר ללא רשות דיבור."

עוד כתב רוטמן כי "בדיקת העובדות שביצעת בנושא זה הייתה לקויה. בניגוד לאמור במכתבך, לא הוצאתי את עו"ד חנית אברהם בכר, ולכן ממילא לא ביקשת ממני להחזיר אותה וממילא גם לא סירבתי להחזיר אותה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully