וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הראשונה בהגרלת הלוטו לשנה החדשה: "אחלק את הכסף בין ילדיי"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 12:07

ההגרלה הראשונה השנה הניבה זוכה בפרס הראשון שווי חמישה מיליון שקלים. היא סיפרה שהייתה בחופשה משפחתית, כשהחליטה בערב לצפות בתוצאות ההגרלה. "כשהתחילו לצאת הכדורים, אני פתאום מגלה שאלה המספרים הקבועים שלי"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

הגרלת הלוטו הראשונה לשנה העברית החדשה נערכה לפני ארבעה ימים (ראשון), במוצאי ראש השנה, והניבה זוכה בפרס הראשון בלוטו בסך של חמישה מיליון שקלים.

הזוכה, המתגוררת באזור השפלה, הגיעה מלווה בבעלה וסיפרה בהתרגשות כי המספרים האלו מלווים אותה כשנתיים. "המספרים מהווים צירוף של תאריכי הלידה של בני המשפחה הקרובים. כשנולד לי הנכד האחרון, חלטתי שזה הצירוף שבו אני דבקה עד לזכייה המיוחלת".

הזוכה שיתפה כי קנתה את הכרטיסים בערב ראש השנה. "אמרתי לעצמי שתהיה לנו שנה טובה והתחלה טובה, ממש שלחתי מסר ליקום ואני כל כך שמחה שהיקום הקשיב ושמע אותי". את דבר הזכייה, גילתה בצאת החג, כשהייתה עם משפחתה בבית מלון. הזוכה סיפרה כי בשעת ערב, לאחר שכל אחד חזר לחדרו, הדליק את הטלוויזיה בזמן שידור הגרלת לוטו. "האמת, זו הייתה הפעם הראשונה שצפיתי בהגרלה בשידור חי", סיפרה.

הזוכה הראשונה בלוטו בשנת תשפ"ד. ללא, אתר רשמי
"התקשרנו לילדים, הם לא האמינו לנו". הזוכה בחמישה מיליון שקלים/אתר רשמי, ללא

"כשהתחילו לצאת הכדורים, אני פתאום מגלה שאלה המספרים הקבועים שלי", סיפרה הזוכה בהתרגשות, "עוד מספר ועוד מספר. מאוד התרגשנו מהזכייה והחלטנו לבדוק את העניין לעומק יום למחרת כשחזרנו לביתנו. כשחזרנו, עברנו דרך דוכן וקיבלנו אישור למה שכבר ידענו, שזכינו".

כשנשאלה למי סיפרה על הזכייה, סיפרה הזוכה כי סיפרה אך ורק לילדיה, "התקשרנו לכל אחד וכמובן שבצד השני של הטלפון לא האמינו לנו", אמרה. כשנשאלה על אורח חייה, סיפרה הזוכה כי "יש לנו חיים טובים, התאהבנו ממבט ראשון לפני 50 שנה, הקמנו משפחה לתפארת ואנחנו כל כך מאושרים שזכינו". הזוכה סיפרה כי היא מתכוונת לחלק את הזכייה בין ילדיה כדי שכל אחד יוכל "לשדרג" את חיי, וכמובן שתתמיד בכל שנה לנסוע לטיול משפחתי מורחב. "אולי הפעם ניסע לדיסנילנד, נכדינו מאוד רוצים לנסוע לשם", אמרה.

בצאתה מבית מפעל הפיס שיתפה הזוכה: "יש לי משפט שאני תמיד אומרת כשאני רוכשת כרטיס: 'אם אני מגיעה לרכוש, סימן שאני אופטימית לגבי סיכויי הזכייה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully