וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: ירתה בראש של אישה שקיימה יחסי מין עם אבי ילדיה שהציע לה שלישייה

13.12.2023 / 0:17

אישה חזרה לביתה ותפסה את אבי ילדיה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת. הוא הציע לה להצטרף לשלישיייה, אך היא בתגובה ירתה בראשה של האישה - בזמן שאיבר המין של הגבר היה בפיה - וניסתה לברוח. המשטרה הגיעה רגע לפני שהגבר התכוון לירות בחזרה

אישה רצחה את המאהבת של בעלה - שנשכה חזק באיבר מינו של הבעל הבוגד/Neverwith Shari

אשה ירתה למוות באישה אחרת בזמן שהיא קיימה יחסי מין עם אבי הילדים שלה. הירי פצע גם את הגבר והותיר אותו עם פציעה פנימית קש - כיוון שבזמן הירי הלסת של הקורבן נסגרה על איבר המין שלו שהיה בפיה. היא מואשמת כעת ברצח מדרגה מראשונה.

על פי הדיווח ברשת פוקס, מישל סילאס בת ה-30 חזרה לביתה במילווקי ב-11 בספטמבר ומצאה את הגבר שלה מקיים יחסי מין עם אישה אחרת - דסטיני קרטר בת 22, בזמן ששלושת ילדיהם ישנים באותו הבית. על פי הדיווח הגבר לא היסס כנתפס במיטה על חם - ופשוט הזמין את סילאס להצטרף אליהם ולקיים איתו ועם דסטיני שלישייה. בשלב זה, לפי חקירת המשטררה, סילאס שלפה אקדח וירתה בעורפה של קרטר בזמן שהיא ביצעה מין אוראלי בגבר.

הגבר, ששמו לא פורסם, אמר לחוקרים, שסילאס הייתה איתם בחדר כ-10 דקות לפני שירתה. הוא אמר שלאחר מכן היא רצה מהחדר, לקחה את הילדים ורצתה לעזוב.

על פי המגזין ניוזוויק המשטרה הייתה באזור וחקרה מקרה אחר לחלוטין, בזמן שהם שמעו "זוג שצועק אחד על השני".כשהם הגיעו לזירה, הם מצאו גבר מדמם מאיבר מינו, עירום ומחוץ לבית ומנסה למנוע מסילאס להמלט. הגבר התקרב לרכבה שנסע אחורה עם רובה בידו. כשהשוטרים הגיעו סילאס יצאה מהרכב, הגבר פרק את הנשק וזרק אותו לרצפה.

כשסקס נגמר במוות
נערת ליווי ירתה בגבר "כי הוא לא ביצע מין אוראלי כמו שצריך"

אורגיה הסתיימה באסון כשאחת המשתתפות ירתה בטעות בחבר שלה

הגבר סיפר למשטרה שהוא הגיע לביתה של סילאס בסביבות 2 בלילה וגילה שהיא לא נמצאת. למרות ששלושת ילדיהם ישנו בבית, הוא החליט להזמין את קרטר, והיא הגיעה באזור השעה 4. הוא סיפר שהם "ישבו בסלון ודיברו, ולאחר מכן נכנסו לחדר השינה".

סילאס הגיעה הביתה ומצאה את הדלת נעולה, הגבר הכניס אותה הביתה ואמר לה שהוא מתכוון לקיים יחסי מין עם קרטר והזמין אותה להצטרף. הוא חזר לחדר השינה בכדי "ילעמוד במילה שלו" וכאן לטענתו סילאס ירתה בה. לאחר מכן סילאס העירה את הילדים כדי לקחת אותם מהבית, אלא שאז המשטרה הגיעה.

על פי הדיווחים סילאס הודתה בפני השוטרים כי היא "ירתה בבחורה שלמעלה",אך טענה כי לא התכוונה לירות בה. כעת היא במעצר עם אפשרות לשחרור בערבות של 100 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully