וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת ליווי ירתה בגבר "כי הוא לא ביצע מין אוראלי כמו שצריך"

22.11.2017 / 9:54

מריסה וולן בת ה-21 נעצרה והודתה שירתה בלקוח שלה בראש בדירתו. הגבר בן ה-36, שנפגש עם הצעירה בזנות מספר פעמים לפני התקרית, נמצא שלושה ימים לאחר מכן ושרד בדרך נס. סכום הערבות של וולן עומד על מיליון דולר

צילום: יוטיוב, עריכה: שניר דבוש

מריסה וולן, נערת ליווי בת 21, הודתה כי ירתה בלקוח שלה פעמיים בראשו, בביתו שבוושינגטון. הסיבה? "הוא ביצע בי מין אוראלי לא כפי שצריך, ולא ידעתי איך לספר לו את זה", היא סיפרה על פי ההצהרה שסיפקה לבית המשפט. לאחר שירתה בגבר בן ה-36, וולן נטשה אותו פצוע בדירתו - שם נמצא חי, כבדרך נס, שלושה ימים לאחר מכן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חסרת רגש, קרה ומחושבת". וולן בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגבר לא הצליח לדבר בהתחלה אך בבית החולים הצליח לתקשר עם השוטרים וסיפר להם כי הוא מכיר את האישה שתקפה אותו. וולן, אמא לתינוק בן 11 חודשים, נעצרה ושינתה את גירסתה לאירועים מספר פעמים לפני שהודתה לבסוף. היא בכתה בבית המשפט, שם התגלה כי ביקרה בבית הלקוח מספר פעמים לפני התקרית. בדו"ח המעצר שלה נכתב כי הייתה "חסרת רגש, קרה ומחושבת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולן שינתה גרסאות כמה פעמים לפני שהודתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וולן לא הסתפקה בירי ובנטישת הגבר הפצוע ואף גנבה את ארנקו, ובזבזה 12 אלף דולר מכספו בכרטיסי אשראי לפני שנתפסה. כרגע היא מוחזקת במעצר ועומדת בפני אישומים על תקיפה מדרגה ראשונה, שוד מדרגה ראשונה וגניבת זהות. סכום הערבות שלה נקבע על מיליון דולר, ועל פי המשטרה היא ביקשה ליצור קשר עם אחד מלקוחותיה כדי שישחרר אותה, אך זה טרם קרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר נמצא בביתו בוושינגטון שלושה ימים לאחר הירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולי הפוסט הבא שהעלתה וולן לפייסבוק מלמד משהו עליה ועל המעשה החולני שביצעה: "כשאני כועסת, אני שד סדיסטי שנשלח מהגיהנום כדי לטהר את כדור הארץ מהמין הזכרי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט מהפפיסבוק של וולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully