וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הח"כית: רבנים ואישי ציבור תרמו לקמפיין למען רוצח משפחת דוואבשה

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 22:11

קמפיין מימון ההמונים, שעלה לכותרות אחרי שח"כ סון הר מלך כינתה את עמירם בן אוליאל "צדיק קדוש", תופס תאוצה. בין התורמים: הרב אליקים לבנון, ח"כ לשעבר משה פייגלין וראש מועצת קרית ארבע אליהו ליבמן

בוידאו: לימור סור-הר מלך: "עמירם בן אוליאל חף מפשע"/יוצר אור

לא רק ח"כ סון הר מלך: עשרות רבנים ואישי ציבור תרמו לקמפיין למען עמירם בן אוליאל, הרוצח של בני משפחת דוואבשה. בין הרבנים: הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב אליקים לבנון, ח"כ לשעבר משה פייגלין, ראש מועצת קרית ארבע אליהו ליבמן ועוד.

מדובר בקמפיין שיימשך עד יום חמישי, השתתפו בו קרוב ל-5,000 משתתפים ועלה לכותרות לאחר האמירה של ח"כ לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית על כך שבן אוליאל הוא "צדיק קדוש".

עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה. יונתן זינדל, פלאש 90
עמירם בן אוליאל, רוצח משפחת דוואבשה/פלאש 90, יונתן זינדל

מה הרקע?

  • האירוע עלה לכותרות אתמול לאחר שפורסם כי חברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית השתתפה באירוע גיוס כספים לטובת בן אוליאל, זאת כאמור לטובת קמפיין שנועד להציף מחדש את הטענות כי בן אוליאל הוא חף מפשע, וכי ההודאות הוצאו ממנו תחת עינויים במהלך חקירות שב"כ.
  • "אני לא תומכת ברוצח, אני יודעת שהוא חף מפשע. אם אעמוד מהצד ואביט כיצד מתעללים בו - אהיה שותפה לפשע", טענה. "מעולם לא היה אסיר ששמונה שנים נמצא בבידוד, בניתוק מאנשים ומהעולם. יש שם משהו שמסתירים, שקר גדול, עוול".
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לימור סון הר-מלך. יוצר אור, אתר רשמי
"אני יודעת שהוא חף מפשע". ח"כ סון הר מלך/אתר רשמי, יוצר אור

התגובה של חברת הכנסת

  • סון הר מלך טענה כי חלק מפעולותיה בכנסת נעשות מאחורי הקלעים. "אני עוברת ח"כ-ח"כ ומראה להם את השחזור (שעשה בן אוליאל, י.א). נראה לכם שהאיש הזה באמת עשה את זה? בהתחלה הם מזועזעים ולאט לאט מבינים".
  • לאחר פרסום תיעוד האירוע, כתבה סון הר מלך כי "אני מאמינה שעמירם בן אוליאל חף מפשע ושההודאה שלו הוצאה בעינויים שאף אחד לא היה עומד בהם. ואם אתם רוצים הוכחה לרדיפה, תראו את ההתעקשות להשאיר אותו 8 שנים בבידוד, סנקציה שאין לה תקדים. ‏פקפקו גם בחפותו של זדורוב והנה הוא זוכה אחרי 17 שנה ואחרי פסק דין חלוט בעניינו. אני רק מקווה שאצל עמירם זה ייקח פחות זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully