וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זכיתי להעניק": גרושתו של הפצוע הקשה ביותר מצוק איתן ילדה תינוק בפונדקאות

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:56

רבקי הישראלי-ששר, שהייתה נשואה ליהודה הישראלי וספגה ביקורת רבה על החלטתה להתגרש בזמן שהשתקם, ילדה בן עבור זוג בהליך פונדקאות. "מרגישה שמחה והקלה אחרי החוויה", סיפרה. "זה דבר מדהים לעשות בשביל מישהי אחרת"

רבקי הישראלי-ששר, גרושתו של יהודה הישראלי, הפצוע הקשה ביותר במבצע צוק איתן, ילדה אמש (שלישי) בן בפונדקאות עבור זוג הורים. לרבקי שני בנים מיהודה, ושתי בנות נוספות מבעלה השני.

"אני מרגישה הרבה שמחה והקלה אחרי החוויה הזו", אמרה רבקי לוואלה!. "הילד בריא, חיבקתי אותו והרמתי אותו והחזרתי אותו לאמא שלו שתגדל אותו באהבה. הילדים שלנו גם באו לבקר אותי ואותו. הם מבינים שהוא לא אח שלהם וגם בתקופת ההיריון זה היה ברור להם שהוא לא יישאר איתנו אחרי הלידה, ושאני שומרת עליו בשביל מישהי אחרת שלא יכולה".

רבקי הישראלי. נעמה עזריאל, אתר רשמי
"חיבקתי את הילד". רבקי הישראלי עם התינוק/אתר רשמי, נעמה עזריאל

"זה דבר מדהים לעשות בשביל מישהי אחרת ואני מרגישה שזכיתי להעניק למשפחה שלמה חיים חדשים", הוסיפה רבקי. "לא הרגשתי משהו שונה בהיריון הזה מההריונות הקודמים של הילדים שלי, כנראה בגלל שאני נקשרת לילדים שלי רק אחרי הלידה ולא תוך כדי ההיריון. יכול להיות שבגלל זה פונדקאות התאימה לי, אבל זה מאוד אינדיבידואלי לכל אישה".

המיילדת טליה אדלר הוסיפה: "אין ספק שכל לידה כשלעצמה היא מרגשת, ומטרת העל שלנו כמיילדות זה לסיים לידה עם אמא בריאה וילד בריא ושלם, אבל בלידה הזאת היו דקות פלאיות של נס וחיבור גדול בין שתי משפחות למטרה משותפת אחת. רגע הוצאת התינוק היה רגע בלתי נשכח בחדר, שבו נשמע הבכי של כולנו, מהתרגשות והקלה. אני מעריצה את רבקי, על המעשה הכל כך אצילי, שלווה בענווה ופשטות. מאחלת להורים היקרים והאהובים גידול קל וטוב של הנסיך החדש".

רבקי ויהודה הישראלי. פייסבוק, צילום מסך
ספגה ביקורת רבה. רבקי עם בעלה לשעבר, יהודה הישראלי/צילום מסך, פייסבוק

יהודה הישראלי, הגרוש של רבקי, היה לוחם בסיירת רימון של חטיבת גבעתי, ונפצע קשה בצוק איתן מפגיעת רסיס בראשו, תוך ניסיון לאתר את גופתו של הדר גולדין. זמן רב הוא הוגדר "צמח", ורק לאחר תקופת שיקום מייגעת החל לתקשר עם בני משפחתו ועם חבריו, והמשיך את הליך השיקום בבית הוריו ביישוב עפרה.

רבים ביקרו את רבקי, אחות במקצועה, על ההחלטה להתגרש מיהודה בזמן האשפוז והשיקום. עם הזמן היא פיתחה חסינות מפני הטוקבקים והביקורת, וכעת בחרה להיות פונדקאית עבור זוג שמתקשה להיכנס להריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully