וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוצאת לדרך חדשה": הפצוע הקשה ביותר מ"צוק איתן" ואשתו התגרשו

30.5.2017 / 10:10

בגילוי לב, סיפרה רבקי הישראלי כי בעלה, יהודה, כבר לעולם לא ישוב להיות בן הזוג שהיה לפני המבצע בעזה – שם נפצע קשות בראשו ונפגע פגיעה מוחית. "רצה אלוקים שנבדוק, ננסה, נחשוב – ושנבין שבמציאות הזו יש רק דרך אחת בשבילנו", כתבה

רבקי ויהודה הישראלי. פייסבוק, צילום מסך
רבקי ויהודה הישראלי, מאי 2014/צילום מסך, פייסבוק

אשתו של הפצוע הקשה ביותר במבצע "צוק איתן", יהודה הישראלי, ריגשה השבוע את הרשתות החברתיות וכתבה בגילוי לב על התהליך הקשה שעברה עם בן זוגה, ושהגיע לסיומו עם גירושיהם של השניים. בפוסט בפייסבוק, סיפקרה רבקי הישראלי על ההיכרות של השניים, על לידת בתם ובנם, על שנתיים וחצי של זוגיות עד הלחימה ברצועת עזה – ועל האופן שבו שינתה הפציעה את הזוגיות שלהם.

"רצה אלוקים שתצא למבצע למרות שבכלל היית בדרך לקורס קצינים", כתבה. "רצה אלוקים שתקבל רסיס בראש, שתיפצע קשה מאוד, דווקא אתה, היחיד מבין חבריך לצוות. רצה אלוקים שתהיה מחוסר הכרה במשך תקופה ארוכה. רצה אלוקים שנעבור טלטלות רבות, אינסוף מחשבות, שאלות, התלבטויות. רצה אלוקים שתתעורר, תתקדם אט אט, אבל לא תחזור להיות אותו אחד. רצה אלוקים שנבדוק, ננסה, נחשוב". לסיום, כתבה: "רצה אלוקים שנבין שבמציאות הזאת יש כנראה רק דרך אחת בשבילנו. רצה אלוקים להשאיר לי פתח. רצה אלוקים שאצא לדרך חדשה".

שמו של הישראלי, פגוע ראש, עלה לכותרות לפני כשנה, אז ייסדו זוגתו ומשפחתו קמפיין מימון המונים בניסיון להרחיב את ביתם שבהתנחלות עפרה לצרכי הנגשה. לאחר אשפוז ושיקום של שנתיים, ביקשו שישוב לביתו, אך היה צורך להגדילו לשם כך. יותר ממיליון שקלים גויסו בתוך 20 שעות, על ידי אלפי ישראלים שסיפורו נגע ללבם.

הפוסט על הגירושים הביא עמו לא מעט תמיכה ברבקי הישראלי, אך גם גרר ביקורת רבה אחריו, בעיקר מקרב אנשי הציונות הדתית. "לא ממקומי לשפוט אותך, אבל בכל זאת, קשה לי נורא לקרוא את זה", כתבה אחת הגולשות. "לא בחרתי את החצי השני שלי כדי שילך ברגע שקצת קשה". אחרים כתבו: "מי אתם שתשפטו את רבקי?", שאל אחד הגולשים. בעמוד הפייסבוק "ישראל שלי", שיתפו את הפוסט וכתבו: "רבקי פורטת על מיתרי הלב. תהיי חזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully