וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ואטורי חיזק את המתקפה של נתניהו על המפגינים: "הם יותר גרועים מאש"ף ואיראן"

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 9:44

חרף ההבהרה שפרסמה לשכת נתניהו לדברים שאמר על המפגינים: "חברו לאש"ף ולאיראן" - ח"כ ניסים ואטורי חיזק את הדברים בריאיון לכאן רשת ב' וטען כי "עובדה שהם חוברים אליהם בהפגנות, הם יותר גרועים מהם". לדבריו, "הם הורסים למדינת ישראל"

בווידאו: נאום הבכורה של ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד/ערוץ הכנסת

ח"כ ניסים ואטורי, ממפלגת הליכוד, התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' למתקפה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על המפגינים שטען כי הם "חברו לאש"ף ולאיראן". למרות שבלשכת נתניהו הבהירו כי התכוון שהמוחים "יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS" - ח"כ ואטורי חיזק את הדברים: "עובדה שהם חוברים אליהם בהפגנות, הם יותר גרועים מהם", אמר.

"בהפגנות עצמם אתה רואה שהם באים והורסים למדינת ישראל", הסביר ח"כ ואטורי, "ממתי אזרחי מדינת ישראל יוצאים ככה ומפגינים בחוץ ותוקפים ראש ממשלה בצורה כזאת? איפה הייתם לפני שנה כשיאיר לפיד אמר שנתניהו חבר לחיזבאללה? אז כל כולם שתקו". כשהמפגינים עצמם הרימו שלט של נתניהו יחד עם מנהיג איראן- איפה הייתם אז?"

ח"כ ואטורי המשיך: "ככה לא תוקפים את המנהיג של ישראל שיושב כרגע עם מנהיגי עולם ודן בנושאים ביטחוניים שאנחנו מכירים אותם והם קשים מאוד. זה לא רק בעיה של הימין והליכוד זה בעיה של כל עם ישראל. כולם צריכים להיות ביחד מול האויבים שלנו".

ניסים ואטורי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
ניסים ואטורי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022/ראובן קסטרו

במפלגת "יש עתיד" הגיבו לדברי ח"כ ואטורי: "כך עובדת מכונת הרעל: אתמול נתניהו הבהיר את דבריו לאחר שהבין את הנזק העצום שעשה עם הצהרתו המסוכנת ברמה הבינלאומית. אבל המסר כבר חלחל והפעם נושא הדגל הוא רב החובל ח"כ ואטורי, משולי רשימת הליכוד".

במפלגה הוסיפו כי "בימים כתיקונם הוא אינו שווה התייחסות, אבל אסור לנו בשום אופן לנרמל את האמירות הבזויות שלהם כלפי פטריוטים ישראליים וכלפי ראש הממשלה לשעבר לפיד שהביא הסכם היסטורי למען בטחון המדינה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נתניהו ממריא לארצות הברית לפגישתו עם ביידן בעצרת האו"ם בניו יורק. 18 בספטמבר 2023. דוברות ראש הממשלה, אתר רשמי
נתניהו ממריא לארצות הברית לפגישתו עם ביידן בעצרת האו"ם בניו יורק. 18 בספטמבר 2023/אתר רשמי, דוברות ראש הממשלה

לפני המראתו אמש לביקור מדיני בארצות הברית, תקף כאמור נתניהו את המפגינים נגדו, ואמר שהם "ממומנים בכסף רב" והאשים אותם בכך שהם "מוציאים את דיבתה של ישראל בפני האומות וזה נראה להם נורמלי". כמו כן, טען נתניהו כי המפגינים נגדו בניו יורק "חוברים לאש"ף ולאיראן". מדובר במתקפה החריפה ביותר של נתניהו עד כה על תנועת המחאה נגד המהפכה המשפטית.

בעקבות הסערה שפרצה, בלשכתו של נתניהו הוציאו הבהרה: "כשראש הממשלה השתמש במילה 'חוברים', הוא התכוון לעובדה שבזמן שראש ממשלת ישראל ייצג את מדינת ישראל בבימת האו"ם יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS - אזרחים ישראלים - דבר שלא קרה מעולם. יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלה ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully