וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרסמנו דברים קטנים והדפנו דברים חמורים": המשך עדות עורך וואלה! לשעבר במשפט נתניהו

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 22:09

עורך דינו של אלוביץ' חקר את אבי אלקלעי ועימת אותו עם דבריו במשטרה, לפיהם לא בוצעו שינויים מהותיים בידיעות שעלו באתר. אולם, זה השיב כי היה מדובר ב"טקטיקה שאני מתחרט עליה"

בווידאו: משפט נתניהו: נמשכת עדותו של אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה!/מערכת וואלה!

חקירתו הנגדית של עורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמשכה היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים. בפתח יום העדות, עימת את אלקלעי עורך דינו של שאול אלוביץ', ז'ק חן, עם דברים שאמר בחקירתו במשטרה, לפיהם "עוולות עיתונאיות כמו להוריד או לשנות תוכן של ידיעה לא ביצעתי אבל שינויים שאינם המהות של הידיעה כין ביצענו". לדבריו, מכך ניתן להסיק שנתניהו לא הצליח להשתלט על האתר.

"מה שאני אומר הוא שהייתה הטקטיקה של מו"מ שהיום אני מתחרט עליה, של לנסות להדוף דברים חמורים באמצעות לעלות דברים קטנים יותר", הסביר אלקלעי.

אבי אלקלעי, משפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 12 בספטמבר 2023. אריה לייב אברמס, פלאש 90
"טקטיקה של מו"מ". אלקלעי/פלאש 90, אריה לייב אברמס

עוד עימת אותו חן עם התגובה שמסר על התחקיר של העיתונאי גידי וייץ ב"הארץ", שבו נחשפה הפרשה. בתגובה, הודה אלקלעי כי התגובה הייתה "מכבסת מילים אחת גדולה שכללה אי דיוקים". "כבר הסברתי שאני מתחרט על כך", הוסיף.

בשלב זה, הציג חן התכתובת בין מנכ"ל האתר אילן ישועה לאלקלעי, ובו כתב ישועה כי "אין לך עיתונאי אחד לרפואה מהימין", ואלקלעי הודה: "אתה צודק". בהמשך, הציג הודעה נוספת שכתב ישועה לאלקלעי: "אנחנו מעלים כתבה אחרי כתבה נגד ביבי - דיסקין, איראן, צוק איתן. אני לא חשוב שאתה עושה את זה בכוונה, אבל זה מה שיוצא".

בתגובה, השיב אלקלעי כי ההודעה היא מניפולציה של ישועה, שהציג את ההטיה לכאורה כדעתו האישית, ולא כהוראה שקיבל מאלוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully