וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדח שנגנב לפני 17 שנה: תמונתו של תושב הצפון - הובילה לאישום

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:05

מכתב האישום עולה כי לפני 3 חודשים פתחו שוטרים במרדף אחר נוסעי רכב שנחשדו בירי, בסופו אותר בו נשק - שהתגלה כזהה לאחד שנגנב מביתו של אזרח שהחזיק בו ברישיון. בדיקה בטלפונים הניידים של העצורים העלתה את תמונתו של בן 31 מעיילבון יחד עם הרכוש הגנוב

בווידאו:אקדח-עט שבו ירה חשוד בירי ופציעה של אדם איתו התעמת, בית שאן/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד מנסור פואז, תושב עיילבון בן 31, בגין החזקת נשק ללא אישור. זאת, לאחר שהראיה המרכזית שהובילה למעצרו היא תמונה שצולמה בידיעתו של הנאשם - בו הוא נראה אוחז בנשק שהתגלה כגנוב.

מכתב האישום עולה כי בחודש יוני האחרון פתחו שוטרים במרדף אחר נוסעי רכב שנחשדו בירי, לאחר שתושבים דיווחו על קולות ירי שנשמעו ברחובות היישוב בועיינה-נוג'ידאת שמצפון למחלף גולני. בתומו, נעצרו שני נוסעי הרכב, וכן אותר בו אקדח מסוג CZ בקוטר תשעה מילימטרים. בדיקה העלתה כי האקדח נגנב יחד עם רכוש נוסף לפני 17 שנה מביתו של אזרח שהחזיק בו ברישיון.

התמונה המפלילה שהביאה להגשת כתב האישום בגין אחזקת נשק. ללא, אתר רשמי
התמונה שהובילה לאישום: פאזי עם האקדח/אתר רשמי, ללא

במהלך החקירה נלקח לבדיקה טלפון נייד של אחד העצורים, בו נמצאה תמונה שצולמה שבוע לפני כן - בה מצולם פואז כשהוא אוחז באקדח זהה לאקדח שנתפס ברכב. פקד אלי אילו מתחנת המשטרה בטבריה אמר: "בתחילת החקירה הוא הכחיש שהחזיק אקדח בידיו, ובהמשך אמר שאולי החזיק אקדח אירוסופט, שלא נחשב לכלי נשק ולא ניתן להמית באמצעותו. התמונה נבדקה במעבדה המשטרתית לראיה דיגיטלית ושם נמצאה התאמה מושלמת בין האקדח שנראה בתמונה לבין האקדח שתפסנו. בעקבות כך, החליטה הפרקליטות על הגשת כתב אישום".

לאחרונה, הוגשו כמה כתבי אישום בעבירות נשק על סמך תמונות שנתפסו במהלך חקירה. בשבוע שעבר, הואשם תושב כפר מנדא שנראה יורה מאקדח בעת עימות בישוב. האקדח לא נמצא, וכתב האישום נסמך על צילומי וידאו של מצלמת אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully