וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחלתו הנפשית: זוכה גבר שנאשם באיומים על יאיר נתניהו

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 21:20

חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי קבעה כי בעליו של חשבון הטוויטר "ZORO", שאיים בין היתר כי בנו של ראש הממשלה ימות, היה במצב פסיכוטי ולא היה אחראי למעשיו. הוא יישלח לאשפוז כפוי של שנתיים

בווידאו: יועצת לשעבר בחוסן לישראל מעידה נגד יאיר נתניהו: "קישר ביני לבין חיי המין של גנץ"/מערכת וואלה!

בית משפט השלום באשדוד זיכה היום (שני) גבר שנאשם באיומים על יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הנאשם הודה במעשה, אך בעקבות חוות הדעת הפסיכיאטרית שקבעה כי לא היה אחראי למעשיו, החליטו כל הצדדים לתמוך בזיכויו. בשל חוות הדעת, בית המשפט שלח אותו לאשפוז כפוי של שנתיים.

לפי כתב האישום, הנאשם איים על יאיר נתניהו באמצעות חשבון הטוויטר "ZORO", שבתמונת הפרופיל שלו נראה סכין. על פי חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי, הנאשם היה שרוי במצב פסיכוטי, שבמהלכו התקשה להבדיל בין טוב לרע, כך שמחלתו הנפשית מנעה ממנו לעצור עצמו מהאיומים.

שפיר נגד נתניהו: משפט הדיבה ההדדי של הח"כית לשעבר מול בנו של רה"מ, 29 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
הנאשם לא כשיר לעמוד לדין. יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

בין היתר, כתב הנאשם, שיוצג על ידי עורך הדין מיכאל בוסקילה, "אני משוגע, אין לך מושג כמה, אני אשתחרר מההסגר ואפרק לך את העצמות לעיני אביך","תיזהר ממני, אתה תמות" ו"בקרוב אני בא ואפילו אבא שלך ישתוק ויעמוד דום".

עוד כתב בהזדמנויות אחרות: "אני אבוא לביתך ואשבור לך את העצמות בשידור חי אחרי שאשתחרר מהמעצר", "לא כדאי לך לדעת מי אני, ברגע שאשתחרר מהמעצר כדאי לך לחפש מסתור ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully