וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח המיוחד לשעבר של ארה"ב למאבק באנטישמיות מונה למנכ"ל IAC

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 17:33

אילן קאר, שהוביל את מדיניות הבית הלבן בנושא אנטישמיות, יחליף בתפקיד את שהם ניקולא החל מ-1 באוקטובר. "זו זכות גדולה לעזור בהובלת המלחמה באנטישמיות", אמר לאחר מינויו

אילן קאר, מנכ״ל ה-IAC, ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית. נועם גלאי / ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית, אתר רשמי
אילן קאר, מנכ״ל ה-IAC, ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית/אתר רשמי, נועם גלאי / ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית

אילן קאר, לשעבר השליח המיוחד של ארה"ב למאבק באנטישמיות, נבחר היום (שני) למנכ"ל הבא של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקנית IAC. קאר, שייכנס לתפקיד ב-1 באוקטובר, יחליף את שהם ניקולא, מייסד-שותף של הארגון, שעמד בראו בשמונה השנים האחרונות.

קאר, דובר עברית, ייעץ לבית הלבן בנושא אנטישמיות והוביל את התוכנית האמריקנית בנושא. בעבר שירת כקצין בצבא ארה"ב, ואף זכה לאותות הצטיינות. עוד שימש כמשנה לתובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס.

"אני מרגיש כבוד רב להוביל את ה-IAC בתקופה חשובה זו, ואני נרגש מהפוטנציאל העצום הקיים בארגון". אמר קאר לאחר מינויו. "הקהילה הישראלית-אמריקנית והיהודית-אמריקנית שלנו מתמודדת עם אתגרים משמעותיים, ביניהם התבוללות ואנטישמיות. אנו נמצאים בעמדה חזקה להגיב לאתגרים הללו ולבנות קהילה תוססת ומחויבת לדורות קדימה. יש לי זכות גדולה לעזור בהובלת משימה זו".

"אנחנו מאוד מתרגשים שאילן יוביל את ה-IAC. החיבור האישי שלו לארגון, המחויבות הגדולה שלו לקהילה הישראלית-אמריקנית, והשליחות שלו לחיזוק הקשר בין ארצות הברית לישראל, לצד מנהיגותו המוכחת והצלחותיו במאבק באנטישמיות, מביאים ל-IAC דמות עם רקורד יוצא דופן והתאמה מושלמת לתפקיד", אמר נתי סיידוף, יו"ר הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully