וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכת ראש השנה של טראמפ: "יהודים ליברלים הרסו את אמריקה וישראל"

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 9:44

נשיא ארה"ב לשעבר ניסה להגן על הרקורד שלו ביחס לישראל והיהודים, ובחר לתקוף את אלו "שהאמינו לנרטיבים שקריים". "התעוררו, כבשים. אני מקווה שלמדתם מהטעות ותעשו בחירות טובות יותר בעתיד", אמר טראמפ, שבעבר האשים את היהודים המצביעים לדמוקרטים ב"חוסר נאמנות"

נתניהו המריא לביקור בארה"ב ותקף את המפגינים: "חוברים לאש"ף ולאיראן"/רועי אברהם/לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/לע"מ

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ "בירך" הלילה (שני) לרגל ראש השנה את "היהודים הליברלים" על בחירתם להצביע עבור "הרס אמריקה וישראל".

בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו Truth, כתב הנשיא הרפובליקני לשעבר, המתמודד שוב על יצוג מפלגתו בבחירות: "רק תזכורת מהירה ליהודים הליברלים שהצביעו להרוס את אמריקה וישראל כי האמנתם בנרטיבים שקריים!". הוא הוסיף: "בואו נקווה שלמדתם מהטעות שלכם ותעשו בחירות טובות יותר בעתיד!"

טראמפ ככל הנראה התייחס לעובדה שרוב היהודים בארצות הברית הצביעו בעד הדמוקרטים ויריבו ג'ו ביידן בבחירות האחרונות. אף שהוא קידם מדיניות פרו-ישראלית לאורך כהונתו, הנשיא לשעבר השמיע לא אחת התבטאויות בעלות ניחוח אנטישמי ואף סירב לגנות מפגינים ניאו-נאצים אחרי המהומות בשרלוטסוויל ב-2017, וכינה אותם "אנשים טובים מאוד".

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו רגע לפני פגישתם בבית הלבן 25 במרץ 2019. רויטרס
"ללא ספק, אחד האנטישמים הגדולים בזמננו". טראמפ ונתניהו בבית הלבן/רויטרס

בנוסף לפוסט, טראמפ שיתף מעין כרזה שציינה את פועלו למען ישראל והקהילה היהודית. "התעוררו כבשים. איזה נאצי/אנטישמי עשה זאת עבור העם היהודי או ישראל?", נכתב בכרזה, שציינה את העברת השגרירות האמריקנית לירושלים ("לאף נשיא אחר לא היו ביצים לעשות זאת); את ההכרה בריבונות על רמת הגולן ועל "התנחלויות ביהודה ושומרון".

בנוסף לכך, הוא הזכיר חוק שעליו חתם למימון הגברת ההיכרות עם השואה, ושזכה לשבחים מצד ארגונים כמו הליגה נגד השמצה.

"ללא ספק, אחד האנטישמים הגדולים בזמננו", נכתב בציניות בכרזה, שהתעלמה, למשל, מפגישה שנערכה לאחרונה בין טראמפ לבין קניה ווסט, אחרי שהראפר התבטא באנטישמיות נגד יהודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully