וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: 14 נהרגו בהתרסקות מטוס בצפון מדינת האמזונס

עודכן לאחרונה: 17.9.2023 / 5:20

המטוס של חברת התעופה "Manaus Aerotaxi" התרסק במחוז ברסלוס שממוקם כ-400 ק"מ מהבירה מנאוס. החברה אישרה את הדיווחים ופתחה בחקירת נסיבות התאונה שבה נהרגו 12 נוסעים ו-2 הטייסים. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי בין ההרוגים היו גם אזרחים אמריקנים

תיעוד: מטוס מתרסק במערב נפאל/רשתות חברתיות

14 בני אדם נהרגו הלילה (ראשון) בהתרסקות מטוס בצפון מדינת האמזונס שבברזיל - כך מסר מושל המדינה, ווילסון לימה, בחשבון ה-X שלו. ההתרסקות התרחשה במחוז ברסלוס שממוקם כ-400 ק"מ מהבירה מנאוס. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי בין ההרוגים היו אזרחים אמריקניים.

חברת התעופה "Manaus Aerotaxi" אישרה את הדיווחים ופתחה בחקירת נסיבות התאונה, אולם בשלב זה לא סיפקה פרטים נוספים: "אנו מכבדים את פרטיותם של המעורבים בתאונה ונהיה זמינים לספק את כל המידע הדרוש עם התקדמות החקירה", נכתב בהודעת החברה.

ראש עיריית מחוז ברסלוס, אדסון דה פאולה רודריגס מנדס, אישר בראיון ל-CNN ברזיל את הדיווחים ואמר כי בהתרסקות המטוס, שהיה בגודל בינוני, נהרגו 12 נוסעים, טייס המשנה והקפטן.

מושל מדינת האמזונס, שדיווח על התאונה הקשה בחשבון ה-X שלו, כתב: "אני מצטער מאוד על מותם של 12 הנוסעים ושני אנשי הצוות בהתרסקות המטוס בברסלוס בשבת", כתב המושל לימה, "הצוותים שלנו פועלים כדי לספק את התמיכה הדרושה. תפילותיי יוצאות למשפחותיהם ולחבריהם של ההרוגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully