וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי חדרה נעצרו בחשד להצתות כלי הרכב בעיר ובאור עקיבא

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 22:46

שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 12 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, תחנת חדרה

משטרת חדרה עצרה הערב (שבת) שני תושבי העיר בשנות ה-20 לחייהם המוכרים היטב למשטרה בחשד לסדרת הצתות כלי הרכב בחדרה ואור עקיבא בימים האחרונים. בסך הכל מאז יום חמישי, 7 בספטמבר, הוצתו 12 כלי רכב באור עקיבא וארבעה נוספים בחדרה. החשד הוא שההצתות היו אקראיות, בכדי להפר את השלווה בערים, בשל לחץ שהפעילה המשטרה על עבריין בכיר שהוא יעד משטרתי.

צוותי לוחמי אש מתחנת הכיבוי בחדרה פעלו ביום שלישי לכיבוי שריפות של עשרה רכבים באור עקיבא ובחדרה. בסוף השבוע האחרון, שריפה פרצה בשני רכבים נוספים באור עקיבא.

שריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא. 
12 בספטמבר 2023. דובר תחנת חדרה, דוברות כב"ה
שריפת כלי רכב באור עקיבא, 12 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, דובר תחנת חדרה

תחילה, התקבל דיווח על שריפת שני רכבים שעמדו צמודים ברחוב שדרות ירושלים בחדרה - וצוות כיבוי הוקפץ לטיפול בשריפה. אולם, עם סיום האירוע, הוזנק הצוות בשנית לרחוב שדרות אלכסנדר בעיר - שם פעל לכיבוי דליקה שפרצה בעוד שני רכבים שעמדו צמודים זה לזה.

מצלמות אבטחה בבית סמוך ברחוב אלכסנדר בחדרה תיעדו אדם רכוב על אופניים חשמליים זורק בקבוק תבערה לעבר הרכבים ונמלט - המשטרה לקחה את המצלמות ופועלת לאיתור החשוד.

כמו כן, שישה רכבים נוספים עלו באש ברחוב מאיר עמית שבאור עקיבא - שלושה צוותי לוחמי אש הוקפצו למקום וביצעו כיבוי באמצעות קצף ומים. מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "באירועים לא היו נפגעים בנפש אך נזקים נגרמו לרכבים".

  • עוד באותו נושא:
  • הצתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully