וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ: דניאל חיים שנעצר במצרים באוגוסט שוחרר

עודכן לאחרונה: 16.9.2023 / 21:40

חיים, בן 24 מחולון נעצר בסיני לאחר שהתגלו קליעים בתיקו. מעצרו הוארץ באופן חריג, והנושא טופל על ידי שגרירות ישראל בקהיר והמחלקה לישראל בחו"ל של משרד החוץ. עורך דינו אמר לוואלה! כי הכדורים נשכחו ללא כוונת זדון, במהלך עבודתו כמאבטח

בווידאו: אחרי כשנה: מעבר טאבה נפתח והנופשים חוזרים לסיני/רחלי בן עזרי

משרד החוץ הודיע הערב כי דניאל חיים, שנעצר בסיני בסוף אוגוסט, אחרי שהתגלו קליעים של רובה בתיקו, שוחרר ממצרים והתאחד עם משפחתו באילת לפני זמן קצר. שר החוץ אלי כהן הודה לשלטונות במצרים ולמנכ"ל משרד החוץ רונן לוי שריכז את הפעולות שהובילו לשחררו.

חיים הוא בן 24 מחולון, והשתחרר מצה"ל לאחרונה. לאחר שנעצר, באופן חריג מעצרו הוארך ב-15 ימים. המקרה מטופל בשגרירות ישראל בקהיר והמחלקה לישראלים בחו"ל עומדה בקשר עם המשפחה והגורמים הרלוונטיים מרגע היוודע דבר המעצר.

גורם המצוי במקרה אומר כי מבדיקה של השגרירות בקהיר עולה שהרשויות במצרים החליטו להחריף את ההרתעה כנגד מי שעלול להכניס אמל"ח למצרים.

עורך הדין בועז קניג המייצג את דניאל חיים ופעל לשחרורו אמר לוואלה! כי "הכדורים נמצאו בתיקו לאחר שמן הסתם נשכחו שם ללא כל כוונת זדון, במהלך עבודתו כמאבטח המועסק בחברת אבטחה. אני בקשר רציף עם משרד החוף וגורמים נוספים במאמץ להחזירו לישראל ולחיק משפחתו ולמהלך חיו הרגיל בהקדם האפשרי. אנחנו סומכים על הרשויות במצרים שלאחר שיעשו את הבדיקות שלהם יבינו כי מדובר בטעות מצערת מבחינתו וישחררו אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully