וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן בברכה לראש השנה: "אף פעם לא מאוחר להתחיל מחדש"

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 19:50

"אף פעם לא מאוחר להתחיל מחדש. למעשינו יש את הכוח לשנות את איזון הגורל שלנו, האומה שלנו ועולמנו", כתב בברכה. את המכתב, שמיען גם בשם אשתו, הגברת הראשונה האמריקנית ג'יל ביידן, חתם באיחול: "שנה טובה ומתוקה!".

בווידאו: הנשיא ביידן ממריא מישראל לסעודיה/צילום: ניב אהרונסון

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן פרסם הערב (שישי) איגרת ברכה לכבוד ראש השנה: "איחולים חמים לכל החוגגים את ראש השנה בארצות הברית, בישראל וברחבי העולם. מי ייתן וכולנו נרשם בספר החיים". לצד זאת, הוסיף ביידן: "אף פעם לא מאוחר להתחיל מחדש. למעשינו יש את הכוח לשנות את איזון הגורל שלנו, האומה שלנו ועולמנו".

"תמיד האמנתי שהמסר של ראש השנה הוא אוניברסלי. כאמריקנים, בכל אחד מאיתנו טמון הכוח להפוך את המדינה שלנו לחופשית והוגנת יותר, ולשנות את הסיפור של זמננו. הבה נחגוג ונגן על דורות של יהודים אמריקנים שערכיהם, תרבותם ותרומתם עיצבו את אופי האומה, והעשירו כל חלק בחיים האמריקניים", כתב.

את האיגרת, שמיען בשם אשתו, הגברת הראשונה ג'יל ביידן, ובשמו, חתם בברכה: "שנה טובה ומתוקה!".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מנופף בעודו עולה על המסוק הנשיאותי בבית הלבן, 11 באוגוסט 2023. רויטרס
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מנופף בעודו עולה על המסוק הנשיאותי בבית הלבן, 11 באוגוסט 2023/רויטרס

אמש, גורם אמריקני אישר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ביידן ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור שיערוך נתניהו בארצות הברית בשבוע הבא. על פי הדיווח, הפגישה תיערך בניו יורק, ולא בבית הלבן.

זאת לאחר שמלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי עם צאת ראש השנה ימריא נתניהו לביקור מדיני בארצות הברית, שבמהלכו ייפגש עם ביידן וינאם בעצרת הכללית של האו"ם שבניו יורק. כמו כן, סיפור בלשכה, ייוועד נתניהו עם נשיא טורקיה רג'פ ארדואן, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ומנהיגים נוספים. את הביקור יחל ראש הממשלה נתניהו בחוף המערבי, שם ייפגש עם איש העסקים אילון מאסק וידון איתו בפיתוח בינה מלאכותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully