וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חותמת שחורה: הרב ברלנד ניסה להכנס לאומן דרך רומניה - וסורב

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 16:42

אוהדי הרב, מנהיג קהילת "שובו בנים", נמסר כי בשבועות האחרונים בוצע ניסיון להסיר את הויזה השחורה בה הוא מחזיק בכל דרך דיפלומטית, אולם מתנגדיו "שפכו מאות אלפי דולרים של שוחד כדי למנוע זאת". בשעה זו, עושה הרב את דרכו בחזרה לישראל

בוידאו: חסידי הרב ברלנד מעוררים סערה בסטלה מאריס: "המקום שבוי בידי נוצרים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים", ניסה להיכנס הלילה (חמישי) לאוקראינה דרך הגבול עם רומניה - וסורב. זאת, בעת שהוא מחזיק בדרכון עם "חותמת שחורה" המונעת ממנו מלהיכנס למדינה. כעת, הוא עושה את דרכו חזרה במטוס לישראל, בה יבלה את ראש השנה.

אוהדי הרב ברלנד טוענים כי בשבועות האחרונים ניסו להסיר את הויזה השחורה בכל דרך דיפלומטית, אך, כך טענו, מתנגדיו "שפכו מאות אלפי דולרים של שוחד באוקראינה כדי למנוע זאת". עוד הוסיפו כי "הרב לא עבר שום עבירה באוקראינה ואין סיבה לחותמת השחורה הזאת".

תיעוד בלעדי של הרב ברלנד בדרכו לארץ לאחר שכניסתו לאוקראינה סורבה. ללא, אתר רשמי
תיעוד בלעדי של הרב ברלנד בדרכו לארץ לאחר שכניסתו לאוקראינה סורבה/אתר רשמי, ללא

בשנה שעברה, ביצע הרב ועבריין המין ניסיון להיכנס לאוקראינה לטובת שהות באומן בראש השנה - אולם נחסם בגבול. זאת, לאחר שקיבל היתר מיוחד לצאת מהארץ, ולאחר שהוקפא צו עיכוב היציאה נגדו, שניתן בעקבות עבירות של מעשים מגונים ותקיפה בהם הורשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully