וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדהה כ"ג'ק סגל" ופיתה 30 נשים: כתב אישום נגד הרב החרדי שהתחזה לחילוני

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 15:25

יוסף פרייזר בן ה-35, רב בישיבת "אור ירושלים" הנשוי ואב לילדים, הציג עצמו כרווק שגר בדירת שותפים ועובד עם כלבי נחייה לעיוורים. בשיטה מתוחכמת הוא הצליח במשך 7.5 שנים לפתות עשרות נשים לקיים עמו יחסי מין

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים/דוברות משטרת ישראל

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יוסף פרייזר בן ה-35, שהתחזה לאדם בשם "ג'ק סגל" ופיתה במרמה עשרות נשים לקיים עמו יחסי מין.

לכתב האישום, במקביל לאורח החיים החרדי שניהל כרב בישיבת "אור ירושלים", ובעודו נשוי ואב לילדים, הוא פתח חשבון פיקטיבי באפליקציות היכרויות שונות, ותפעל אותו במשך שבע שנים וחצי. הוא הציג עצמו כרווק חילוני שעובד עם כלבי נחייה לעיוורים וגר בדירת שותפים.

תחת זהותו של ג'ק סגל, הוא פנה לנשים ב"טינדר", "באמבל", ו"אוקי קיופיד" ובאמתלות שונות ניסה לקבל מהן תמונות וסרטונים אינטימיים, להיפגש עמן ולקיים עמן יחסי מין, כך לפי כתב האישום.

במהלך השנים הללו, בין 2016 ל-2023, הוא קיים קשרים עם כמה נשים במקביל. כדי לרכוש את אמונן, הוא הבטיח להן כי הוא מעוניין בקשר רציני ובלעדי, למרות שלא התכוון לכך, והרעיף עליהן גילויי חיבה. בשל שיטתו המתוחכמת, כ-30 נשים קיימו עמו מערכות יחסים ונפגשו עמו במהלך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully