וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים במהירות - ויורים: תיעוד דרמטי מקרב יריות לאור יום ברחובות באר שבע

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 14:31

בשעות אחר הצהריים של "עוד" יום חמישי, שני צעירים עקבו אחר רכב נוסע, פתחו באש לעברו, ופצעו את זה שישב ליד הנהג. נהג הרכב שנורה, שזיהה את הרכב ממנו בוצע הירי, התחקה אחריו, וכעבור זמן מה - פתח בירי לעברו. כמה שבועות לאחר מכן הוא נעצר, והוגש נגדו כתב אישום

בווידאו:לאור יום: קרב יריות בבאר שבע/מערכת וואלה!

קרב יריות בלב באר שבע: ב-20 ביולי, בשעות אחר הצהריים של יום חמישי, שני צעירים עקבו אחר רכב נוסע, ולפתע - פתחו באש לעברו, ופצעו את זה שישב ליד הנהג.

נהג הרכב שנורה, צעיר מבאר שבע, זיהה את הרכב ממנו בוצע הירי, התחקה אחריו, וכעבור זמן מה - פתח בירי לעברו. מיד לאחר מכן, הצעיר נמלט מהמקום.

לאור יום: קרב יריות בבאר שבע. ללא, מערכת וואלה!
לאור יום: קרב יריות בבאר שבע/מערכת וואלה!, ללא

למקום הגיעו שוטרים מתחנת באר שבע שאספו ראיות וממצאים, ולאחר כמה שבועות עצרו את הנאשם. לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום, בעוד השניים שביצעו את הירי לעבר רכבו, טרם נתפסו על ידי המשטרה - והם עדיין מסתובבים חופשי. העבירות המיוחסות לו הם חבלה בכוונה מחמירה ואחזקת נשק.

נצ"מ טירן יהוד, מפקד תחנת באר שבע, התייחס לתיעוד: "עם קבלת הדיווח על האירוע, פתחה תחנת באר שבע בחקירה ובפעילות מאומצת, תוך גביית עדויות ואיסוף ראיות וממצאים בזירה. כוחות משטרה פעלו באותו יום בכמה מוקדים מרכזיים בעיר, ביניהם משחק כדורגל באצטדיון טרנר ומחאות שהתקיימו במרכז העיר ותוך שעות ספורות הצלחנו להתחקות אחר זהותו של החשוד שהיה במנוסה שלאחריה אותר ונעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully