וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב לשעבר התלונן במח"ש כי שבתאי דקר אותו ברגל: "שהאמת תצא לאור"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 14:32

אמנון אלקלעי הגיש תלונה על אירוע שהתרחש בישיבת סגל הפיקוד ב-2020, אז לטענתו המפכ"ל שיחק עם סכין ודקר אותו: "ניגש לי לרגל ו'טאק', דקר אותה. זה ממש חדר פנימה, הוא היה קצת המום". לאחר חשיפת המקרה טענו במשטרה כי הטענות אינן מדויקות

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ולוחם מג"ב שנטרל את המחבל בפיגוע הירי במעלה אדומים/דוברות המשטרה

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי הגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל קובי שבתאי בטענה כי במהלך ישיבת סגל הפיקוד שנערכה בשנת 2020 המפכ"ל שיחק עם סכין ודקר אותו - כך נודע היום (חמישי).

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב קובי שבתאי. רויטרס
"הוא היה המום". שבתאי/רויטרס

בריאיון שערך בחודש שעבר לתוכנית "אנשים" סיפר אלקלעי כי "ידעתי שיש לו סכינים. ראיתי אותו אוחז בסכין, מקבע אותו, ניגש לי לרגל ו'טאק', דוקר אותה. הסתכלתי עליו ואמרתי לו: קובי, דקרת אותי. המכנסיים נחתכו, זה ממש חדר פנימה. דקירה-דקירה. ראיתי את עצמי חתוך. הוא היה קצת המום".

עוד בוואלה!

אחרי 8 חודשים: בתו של המפכ"ל הועברה מתפקידה בדוברות המשטרה

לכתבה המלאה
ניצב אמנון אלקלעי, ראש אגף המבצעים במשטרה. דוברות משטרת ישראל
"זה ממש חדר פנימה". אלקלעי/דוברות משטרת ישראל

לאחר חשיפת המקרה ב"הארץ" ובהמשך בתוכנית "אנשים", הכחישו במשטרה את טענות ניצב אלקלעי וטענו כי הן אינן מדויקות.

אלא, שאלקלעי החליט שלא לוותר והגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל, תלונה חריגה מצד בכיר לשעבר במשטרה נגד מי שעומד בראש הארגון. על עיתוי הגשת התלונה, כשלוש שנים אחרי האירוע, אמרו מקורביו של אלקלעי לוואלה!, "שהאמת תצא לאור, זה הדבר הנכון לעשות. בסביבת המפכ"ל ממשיכים לשקר ולהכחיש את האירוע".

עו"ד אלירם בקל המייצג את המפכ"ל בפני ועדת מירון מסר בתגובה: "דומה כי מר אלקלעי החליט לעשות כל שביכולתו על מנת להישאר בתודעה הציבורית, גם במחיר של פגיעה במשטרה ובעומד בראשה בתקופה מורכבת זו. לאחר שניסה לפגוע במפכ"ל בעדות מגמתית בוועדת מירון, ולאחר שניסה לפגוע במפכ"ל בהצגה חלקית של אירועי שומר חומות, יצא מר אלקלעי לאחרונה לסבב ראיונות ששיאו, כפי שהסתבר היום, בדיווח על הגשת תלונה בגין אירוע שהתרחש לדבריו לפני כשלוש שנים. למר אלקלעי אין כל הסבר לשאלה מדוע התעכב בהגשת התלונה במשך כל השנים הללו, ולא בכדי. המפכ"ל יידרש לתלונה מביכה זו בדרכים המקובלות, ובשלב זה אין לו אלא לאחל למר אלקלעי שימצא דרכים טובות יותר, ובעיקר ראויות יותר, למלא את זמנו לאחר פרישתו".

ממשטרת ישראל נמסר: "במידה ויידרש, יתייחס המפכ"ל לתלונה במקומות המקובלים".

ניצב בדימוס אמנון אלקלעי מסר בתגובה כי "ככל שמתנהלת חקירה רשמית אני מנוע מלהגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully