וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה ברחוב היקר בישראל: זה היעד אליו כוון המטען

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 12:41

החשד המרכזי של יאחב"ל הוא שמטען החבלה כוון לעבר איש עסקים מוכר, פעיל לשעבר בשוק ההון, שריצה מאסר על הימורים לא חוקיים והלבנת כספים. ברחוב מתגוררים גם כמה מאנשי העסקים הבכירים בישראל

בוידאו: מלחמת העולם התחתון: כך הפעילו מטען בבית אמו של עבריין בתל אביב/ללא

האדם שאליו כוון המטען בשכונת היוקרה בהרצליה הוא איש עסקים מוכר, פעיל לשעבר בשוק ההון - כך חושדת היום (חמישי) המשטרה. איש העסקים, שמתגורר קרוב לזירה, ריצה בעבר 28 חודשי מאסר על ארגון הימורים לא חוקיים והלבנת הכספים בבורסת תל אביב.

הוא גם נחקר בעבר על חשד לעבירות של מרמה, הלבנת הון ומס, אך לאחר שימוע שלו בעניין, מחלקת הסייבר בפרקליטות החליטה לסגור את התיק. את החקירה בנושא מנהלת היאחב"ל.

אמש, איתרה המשטרה רכב חשוד ברחוב גלי התכלת שבהרצליה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום סרקו את הרכב וגילו שהוא נושא מטען חבלה.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת פשע, ארכיון/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברחוב, שנחשב ליקר ביותר במדינה, מתגוררים שגרירים זרים ואנשי עסקים מהבכירים בישראל. בין היתר לעופרה שטראוס ולעופר וטדי שגיא יש שם בית בבעלותם. בשלב זה לא ברור למי יועד המטען.

לפני כשבועיים וחצי, מטען נפץ התפוצץ בבניין ברחוב לוי אשכול בתל אביב. בבניין מתגוררת אמו של עבריין מוכר שמקורב לעבריין נאור סוכר - אחד מהשחקנים המרכזיים במלחמת הכנופיות שמתרחשת בחודשים האחרונים בעיר רמת גן. באירוע לא היו נפגעים ובמשטרה חשדו כי הרקע לאירוע פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully