וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אחד החשודים בתקיפת הנער בפ"ת: "הם ילדים טובים שהיו בסכנת חיים"

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 18:01

סנגורו של אחד החשודים בתקיפה האלימה טען כי לאירוע התרחש על רקע ניסיון סחיטה של הקורבן וחבורתו את מרשו, "אמרו שהם יודעים היכן מתגוררת סבתו". האם הוסיפה: "שאנשים יפסיקו לקטלג, הילדים שלנו באו מבית עם ערכים. החברה גוררת"

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

אמו של אחד החשודים בתקיפת הנער בפתח תקווה הגיבה היום (שלישי) לאירוע האלים, שתועד ופורסם אמש ברשתות החברתיות, וטענה כי בנה מביע חרטה על מעשיו. מאז שעות הבוקר, נעצרו שמונה חשודים במעשה, בהם הנער שהותקף.

"התחושות הן לא קלות, כמו לכל אמא מהצד התוקף ומהצד הנתקף. כמובן שאנחנו לא מקבלים את ההתנהגות הזאת והיא בהחלט לא הולמת. הילדים שלנו לא באו מבית כזה, אלא מבית עם ערכים ודוגמא טובה", אמרה.

עוד הוסיפה כי שוחחה עם בנה על האירוע. "אמרתי לו שזה מאוד עצוב להיות בצד הזה, עצוב שהם הגיעו למקום הזה בלי לשתף אותנו". בהמשך, התייחסה גם לתגובות הציבור לפרשה. "אנחנו מאוד רוצים שאנשים יפסיקו לקטלג, אל תשפטו אם אתם לא במקום הזה. אנחנו לפני ראש השנה, והילדים שלנו ילדים טובים. לצערנו החברה גוררת. זה כדור אש שהתגלגל, זה לא משהו שפתאום נולד. היה משהו שהוביל אותם לתוך זה, הם היו בסכנת חיים והגיעו למקום הזה".

בווידאו: עו"ד אורן ששון-מייצג את אחד מהחשודים באירועי האלימות בין הנערים בפ"ת/ארז הראל

גם עורך הדין אבי כהן שמייצג את אחד החשודים מטעם הסנגוריה הציבורית הגיב לטענות שמופנות כלפיו ביממה האחרונה, וטען כי הקורבן הותקף על רקע ניסיון סחיטה שביצע יחד עם חבורתו כלפי מרשו. "הם סיפרו לו שהם יודעים היכן מתגוררת סבתו ודרשו כספים" טען, והוסיף כי זה ביצע גם ניסיון סחיטה של בני משפחה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully