וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברהט: בן 35 ירה למוות באשתו - וניסה לשים קץ לחייו

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:17

צוות מד"א שהוזעק למקום איתר את האישה ללא רוח חיים בביתה, עם פצעי ירי, ונאלץ לקבוע את מותה. הבעל פונה באורח בינוני לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. במשטרה פתחו בחקירה וסיפרו כי "בסריקות אותר אקדח עם מחסנית וכדורים, בהמשך יועבר החשוד לחקירה"

בווידאו: תיעוד: שלושה חשודים מרהט נעצרו בדרך לניסיון ירי/דוברות משטרת ישראל

אישה כבת 30 נורתה למוות היום (שני) בביתה ברהט. לפי החשד בעלה, בשנות ה-30 לחייו, ירה בה וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את האישה מחוסרת הכרה, עם פציעות ירי, ונאלץ לקבוע את מותה. כמו כן, הבעל פונה באורח בינוני לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

במשטרה מסרו כי הדיווח הראשוני התקבל סמוך לשעה 14:45 אודות אירוע ירי באחת השכונות בעיר רהט: "שוטרי תחנת רהט הגיעו במהירות למקום וזיהו חשוד כאשר הוא פצוע. השוטרים עצרו את החשוד ובסריקות שביצעו אותר אקדח עם מחסנית וכדורים. החשוד, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח בינוני על פי גורמי הרפואה נעצר, נקלח לטיפול רפואי ובהמשך יועבר לחקירה במשטרת ישראל".

הנשק בו נורתה למוות האישה מרהט. 11 בספטמבר 2023. דוברות משטרת ישראל
הנשק בו נורתה למוות האישה מרהט. 11 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

פראמדיק מד"א עדן סבאג וחובש רפואת חירום במד"א עימאד נסאסרה שהגיעו לזירה, סיפרו: "הגענו לדירה וראינו אישה בשנות ה-30, מחוסרת הכרה ועם פציעה חודרת בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully