וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח באיילון: נהג פלסטיני נעצר בחשד שהרג את זיו מסילתי

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 9:44

הנהג, תושב הכפר יאטה סמוך לחברון, חשוד שפגע עם טרקטור ונטש את מסילתי לפני כחודש בכביש 20 סמוך למחלף חוף השרון. בליל התאונה, איתרו שוטרים את הטרקטור כשהוא מוסתר באתר בנייה סמוך. בהמשך היום, החשוד יובא בפני בית המשפט, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

צעיר נהרג בתאונת דרכים ליד בית אריה. 26 ביוני 2023/מד"א

המשטרה עצרה אתמול (ראשון) נהג טרקטור פלסטיני, תושב הכפר יאטה סמוך לחברון, בחשד שלפני כחודש הביא למותו של זיו מסילתי בתאונת פגע וברח שאירעה באוגוסט בכביש 20. על פי החשד, נהג הטרקטור התנגש ברכבו של מסילתי בן ה-27 סמוך למחלף חוף השרון, ונמלט מהמקום. היום, החשוד יובא בפני בית המשפט, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

בליל התאונה, איתרו שוטרים את הטרקטור כשהוא מוסתר באתר בנייה סמוך ושעות לאחר מכן עצרו אדם שנחשד במעורבות בתאונה, תושב רהט בן 36.

חובש מד"א עידן שינה, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "הרכב עמד במרכז הכביש עם סימני פגיעה קשים בחלקו הקדמי. הנהג היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת התאונה במחלף חוף השרון. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה במחלף חוף השרון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

באותו החודש בו אירעה התאונה שגבתה את חייו של מסילתי, רוכב אופנוע בן 60 נהרג מפגיעת מאוטובוס ברחוב מנחם בגין בתל אביב. מותו נקבע בבית החולים איכילוב שבעיר, לשם פונה על ידי צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה.

ימים לפני כן, ילדה בת 6 נהרגה בתאונה בכביש 90 ליד אליפז בדרום. הרכב שבו נסעה הילדה התהפך ומותה נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה. בתאונה נפצע ילד בן תשע באורח קשה, וגבר בן 42 באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. הם פונו במסוקים בשיתוף כוח רפואה של צה"ל לבית החולים סורוקה. אביה של הילדה שנהרגה סירב לעבור בדיקת אלכוהול ועוכב לחקירה.

חובשת בכירה במד"א קרלה פולר סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות ושחלקים ממנו נשברו היה במרחק רב מהכביש. ילדה כבת 6 שכבה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. ילד בן 9 שנפגע באורח קשה בראשו ובגפיים וגבר בן 42 שנפצע באורח בינוני בגפיים טופלו במקום ע"י צוותים שלנו ושל הצבא, והועברו במסוקים להמשך טיפול בבי"ח סורוקה כשמצבם יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully